رئیس شورای شهر تهران در جریان بهره برداری از ۴۸ پروژه شهری در منطقه ۲۱:

مدیران شهری شهامت و ریسک پذیری بیشتری داشته باشند / شهردار تهران در مورد پروژه های بلاتکلیف تصمیم گیری کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۰:۲۴
کد خبر: ۹۳۴۵۳۹
مدیران شهری شهامت و ریسک پذیری بیشتری داشته باشند / شهردار تهران در مورد پروژه های بلاتکلیف تصمیم گیری کند
۴۸ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۲۱ با حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آیین بهره‌برداری از ۴۸ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۲۱ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران،  محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، شهربانو امانی، محمد علیخانی،  مجید فراهانی ، افشین حبیب زاده، محمود میرلوحی، ابراهیم امینی اعضای شورای شهر تهران، مفاخریان شهردار منطقه ۹، مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ و صفا صبوری معاون شهردار تهران و حسن رحمانی شهردار منطقه ۲۱ برگزار شد.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در جریان افتتاح این پروژه‌ها گفت: طی این سالیان به هر بهانه به همراه اعضای شورای شهر از این پروژه ها بازدید کردیم. اگر مسئولین ما در شهرداری تهران شجاعت شهامت داشته باشند در شرایط موجود مشکلات را از پیش سر عبور می‌دهیم و می‌توانیم کارهای بزرگی را به ثمر برسانیم.

او با اشاره به ۴۸ پروژه شهری در منطقه ۲۱ به بهره برداری رسید گفت:  همه این پروژه ها در مدیریت جدیذ افتتاح شده است. باید از مدت باقیمانده کمال استفاده را کنیم. امیدوارم شهردار تهران با هماهنگی های لازم با در این مدت باقیمانده اولویت‌ها را عملی کنند و این اولویت‌ها باید مبتنی بر برنامه سوم باشد.

 رئیس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که مدیران با شهامت بیشتری تصمیم‌گیری کنند و افزود: اگر در کار حسن نیت باشد حتماً تصمیمی که برای حل مشکلات خاص شهر و کشور گرفته می شود نگرانی وجود نخواهد داشت.

هاشمی تصریح کرد: خیلی از مسائل بلاتکلیف است و شهردار باید آن ها را در اولویت قرار بدهد. از شهردار تهران می‌خواهم که به پروژه‌های بلاتکلیف توجه کنند. از آن جمله پروژه آیینی صبا که به دلیل اختلاف سرمایه گذاری شهرداری منطقه و تشکیلات حوزه فرهنگی معطل مانده اینکه ۹۰ درصد تکمیل شده است اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: همچنین پروژه پایانه شرق که بالای ۹۰ درصد پیشرفت داشته است از جمله پروژه های بلاتکلیف است.

هاشمی ادامه داد: نیاز به اجرای قرارداد فوری برای تکمیل و توسعه مترو و واگن داریم.  امیدوارم هرچه زودتر شرایط لازم برای تصمیم‌گیری فراهم شود و همچنین مدیران ریسک‌پذیر بیشتری داشته باشند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز