فراهانی:

تحریم‌های ظالمانه اجازه نمی‌دهد مبارزه با کرونا مسیر درست خود را طی کند/ کرونا دامن گیر کسانی که امکانات را از ما دریغ کردند ، خواهد شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۳:۵۲
کد خبر: ۹۷۳۳۳۱
تحریم‌های ظالمانه اجازه نمی‌دهد مبارزه با کرونا مسیر درست خود را طی کند/ کرونا دامن گیر کسانی که امکانات را از ما دریغ کردند ، خواهد شد
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تحریم های ظالمانه را مانعی برای مقابله با کرونا دانست و گفت: تداوم تحریم ها به خصوص در حوزه بهداشت و عدم امکان انتقال پول برای خرید حداقل ها جهت مبارزه با کرونا ، دامن گیر کسانی می شود که امکانات را از کشور ما دریغ کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جلسه مشترک اعضای سازمان بهداشت جهانی با مدیران  سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: امسال با بحرانی مواجه هستیم که علاوه بر اینکه سلامت شهر  را تحت تاثیر قرار داده ، سلامت جهان را  هم به خطر انداخته است.

او افزود: باید جهانی فکر کنیم و محلی عمل کنیم. اگر نتوانیم در مبارزه با کرونا در شهرمان موفق باشیم قطعا در مبارزه با کرونا در کشور شکست می خوریم و این امر به سمت کشورهای دیگر خواهد رفت.

فراهانی تصریح کرد: اگر تکه ای از دنیا با مشکلی مواجه شود این بحران تسری پیدا خواهد کرد. باید توجه کنیم امروز هر فرد و خانواده ای به عنوان کوچکترین  نهاد اجتماعی،  مسئولیت دارد و در پی آن هر محله و منطقه و شهر باید در این رابطه آمادگی لازم را کسب کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: تاسف خودمان را از اراده هایی که با جان انسان ها بازی می کنند اعلام می کنیم و تحریم های ظالمانه اجازه نمی دهند حداقل امکانات برای مقابله و پیشگیری از بیماری را داشته باشیم. تحریم ها بحث رعایت بهداشت، واردات ماسک و مواد ضدعفونی کننده و  خرید دستکش را تحت تاثیر قرار داده و اجازه نمی دهد مبارزه، مسیر درست خودش را طی کند.

فراهانی ادامه داد: عدم موفقیت ما دامن گیر سایرین خواهد شد. از نمایندگان محترم بهداشت جهانی می خواهم این نکته را منتقل کنند . در صورت تداوم تحریم ها به خصوص در حوزه بهداشت و عدم امکان انتقال پول برای خرید حداقل ها جهت مبارزه با کرونا ، این مسئله دامن گیر کسانی می شود که امکانات را از کشور ما دریغ کردند.

او در پایان گفت:  آرزو می کنیم به زودی جشن پیروزی  کرونا را بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز