نوروزنامه ۹۹

بازگشایی آرایشگاه‌ها تخلف است

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۸:۴۶
کد خبر: ۹۸۳۳۷۱
بازگشایی آرایشگاه‌ها تخلف است
اتحادیه صنف آرایشگران هیچ مسئولیتی در قبال افرادی که دست به این عمل زده اند ندارد و عملکرد این آرایشگاه‌ها با توجه به شرایط کنونی و فاصله‌گذاری اعلام شده غیر قانونی محسوب می شود.

اخیرا با توجه به فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و تعطیلی‌های برخی مشاغل همانند مطبوعات مکتوب، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر بازگشایی برخی مشاغل مانند آرایشگاه‌ها شنیده می‌شود در این خصوص خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا با نایب رئیس اتحادیه صنف آرایشگران و همین‌طور معاون وزیر بهداشت به گفت‌وگو پرداخت.

شهربانو عابدی، نایب رئیس اتحادیه صنف آرایشگران، در رابطه با راه‌اندازی آرایشگاه‌ها طی روزهای آتی گفت: هرگونه بازگشایی آرایشگاه‌ها حداقل قبل از بیستم فروردین و اعلام رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است.

او افزود: اتحادیه هیچ مسئولیتی در قبال افرادی که دست به این عمل زده‌اند ندارد و عملکرد این آرایشگاه‌ها با توجه به شرایط کنونی و فاصله گذاری  اعلام شده  غیر قانونی محسوب می شود.

در ادامه ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، در پاسخ به گمانه‌زنی‌هایی که از بازگشایی بعضی مشاغل مانند آرایشگاه‌ها در دوره فاصله گذاری اجتماعی شنیده می‌شود اظهار کرد: همه صنوف باید تحت ستاد امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت‌شان را تعطیل یا آغاز کنند. 

او افزود: انجمن‌های صنفی و نیروی انتظامی به این کار نظارت می‌کند. همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند تا مصوبات کمیته ملی کرونا اعلام نشود محدودیت‌های اعلام شده تا بیستم فروردین ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما