سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی اعلام کرد:

اگر پیامک وام یک میلیونی را دریافت نکردیم چه کنیم؟

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۳:۵۷
کد خبر: ۹۸۹۸۵۴
اگر پیامک وام یک میلیونی را دریافت نکردیم چه کنیم؟
سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: اگر افراد پس از ارسال کدملی خود به شماره اعلام شده پاسخی دریافت نکردند باید صبر کنند زیرا خطوط شلوغ است و طول می‌کشد تا پیامک تایید ارسال شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ پس از اینکه وزارت کار با اعلام شماره‌ای از سرپرستان خانواری که متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی هستند خواست کد ملی خود را به این شماره ارسال کنند برخی از مردم گفتند پس ارسال کدملی خود هیچ پاسخی مبنی بر تایید یا عدم تایید درخواست خود از این شماره دریافت نکردند.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی در این رابطه در یک لایو اینستاگرامی گفت: ممکن است برخی با شماره‌هایی کد ملی را ارسال کرده باشند که به نام خودشان نیست در حالی که شرط اصلی ثبت درخواست این است که شماره موبایل حتما به نام سرپرست خانوار باشد.

وی افزود: اگر این شرط را رعایت کردند باید بدانند که خطوط شلوغ است و تا کنون 31میلیون پیامک از سوی مردم ارسال شده است درحالی که فقط 23میلیون نفر در لیست یارانه بگیران قرار دارند پس بررسی و ارسال پاسخ به افراد طول می‌کشد و سرپرستان خانوار باید صبر کنند زیرا پیامک تایید حتما به آن‌ها ارسال خواهد شد.

به گفته میرزایی وزارت رفاه به هیچ عنوان  با افراد تماس نخواهد گرفت و تنها راه ارسال پیامک خواهد بود. هیچ راه ثبت‌نام حضوری و یا لینکی برای ثبت‌نام هم وجود ندارد در نتیجه مردم باید دقت کنند که فریب افراد کلاهبردار که به دنبال سواستفاده هستند را نخورند.

همچنین ارسال پیامک به وزارت کار رایگان خواهد بود و هیچ هزینه‌ای برای سرپرستان خانوار در برنخواهد داشت و مهلت ارسال پیامک هم تا روز یکشنبه 7ام اردیبهشت ماه تمدید شده است.

منبع:اقتصاد آنلاین

نظر شما