شهردار تهران:

شهرداری مخالف شهر فروشی است/ اطلاعات نیازمنداران هر محله را از سرای آن محله دریافت کنید

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۱:۵۰
کد خبر: ۹۹۹۷۶۸
شهرداری مخالف شهر فروشی است/ اطلاعات نیازمنداران هر محله را از سرای آن محله دریافت کنید
شهردار تهران در خصوص چگونگی شناسایی نیازمندان در شهر تهران گفت: دقیق ترین آمار نیازمندان هر محله را سرای محله دارد و خیرین نیز معمولا از طریق سرای محله کمک های خود را در سطح شهر توزیع می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛رزمایش بزرگ همدلی (توزیع 30 هزار بسته کمک های غیرنقدی) در راستای طرح "کمک مومنانه" با حضور حناچی شهردار محترم تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه تهران برگزار شد.

پیروز حناچی، شهردار تهران در این رزمایش گفت: تمام خیرینی که در سطح تهران حضور دارند و همواره در صحنه هستند و سایر نهادها به دنبال تکمیل بانک اطلاعاتی هستند تا این امر خداپسندانه با دقت انجام شود.

او افزود: تلاش ما این است که کمک ها را هدایت کنیم تا به صورت عادلانه در شهر تهران توزیع شود.

شهردار تهران گفت: منابعی که شهرداری برای مدیریت کرونا در نظر گرفته است و آن را به شورای شهر فرستاده است بواسطه شهرفروشی و تراکم فروشی نخواهد بود. ساخت و سازهای که در حال حاضر وجود دارد به دو دسته تقسیم می شوند یا اینکه تحت ضوابط شهرسازی ادامه کار می دهند و یا اینکه امکان تخریب آن ها وجود نداشته است.

حناچی تاکید کرد: مصوبه این گونه ساختمان ها در فرمانداری در حال بررسی است و همچنان ابلاغ نشده است و پس از ابلاغ در رابطه با آن تصمیم گیری خواهد شد.

شهردار تهران در پایان در خصوص چگونگی شناسایی نیازمندان در شهر تهران گفت: دقیق ترین آمار نیازمندان هر محله را سرای محله دارد و خیرین نیز معمولا از طریق سرای محله کمک های خود را در سطح شهر توزیع می کردند. سراهای محله شهر تهران در حال تجمیع اطلاعات خود هستند تا در چنین طرح هایی بسته های کمکی به صورت عادلانه در پهنه شهر تهران توزیع شود.

نظر شما