معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز:

تکمیل خانه جوان کرج و فردیس ۵ میلیارد اعتبار گرفت/ رشد ۲.۵ برابری برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۲۲۸۷۹۰
تکمیل خانه جوان کرج  و فردیس ۵ میلیارد اعتبار گرفت/ رشد ۲.۵ برابری برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی برای تکمیل خانه جوان کرج و فردیس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: برای خانه جوان کرج با 70 درصد پیشرفت فیزیکی وفردیس با 50 درصد پیشرفت موفق به اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار شده ایم که امیدوارم جذب آن نیز درکوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: در این راستا تلاش داریم با اولویت قرار دادن خانه جوان کرج زمینه بهره برداری بخشی از آن را تا پایان سال جاری فراهم کنیم.

افشاری ادامه داد: خانه جوان کرج با زیربنای 400 مترمربع دارای سالن همایش و اتاق کنفرانس است و می تواند نیاز اداری سازمان های مردم نهاد و کمیسیون های تخصصی مجمع استان را مرتفع کند.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با اشاره به فعالیت 214 سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در البرز گفت: با توجه به این ظرفیت و نیاز اعضای سمن ها ضرورت دارد تا خانه جوان کرج و فردیس به سرعت تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در پایان با بیان اینکه در برخی شاخص های حوزه جوانان رشد داشته ایم گفت: برای نمونه می توانم به  رشد 2.5 برابری تعداد برگزاری کارگاه آموزش های پیش از ازدواج در سال گذشته به نسبت سال 98 اشاره کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز