۷ نقطه حادثه ساز محور کرج- چالوس ایمن سازی می‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۵:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۸۹۵۲
۷ نقطه حادثه ساز محور کرج- چالوس ایمن سازی می‌شود
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری وحمل ونقل جاده ای استان البرز از شناسایی و اصلاح هفت نقطه ریزشی در محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 400 میلیون تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، کاظم ناظری از اجرای پروژه ایمن‌سازی و اصلاح نقاط ریزشی در محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه هفت نقطه ریزشی محور ایمن‌سازی و اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفع این نقاط ریزشی با احداث دیوار حائل اجرایی می‌شود، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 400 میلیون تومان از اوایل تیرماه آغاز شده است و مدت قرارداد آن 18 ماهه است.

این مسئول تصریح کرد: درحال حاضر پروژه در محدوده تونل 6 و 7 محور کرج- چالوس در حال اجراست و تاکنون انجام آن 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های راهداری البرز با تاکید براینکه ایمن سازی و اصلاح نقاط ریزشی راه‌های استان توسط مجموعه راهداری البرز یک اولویت است و بسیار جدی پیگیری می‌شود، گفت: از ابتدای سال با شناسایی نقاط ریزشی اولویت‌دار در محورهای مواصلاتی استان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و ایمن‌سازی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز