بازدید قیاسیان از اماکن ورزشی و تجلیل از قهرمانان ورزش بروجرد

۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۹۳۷۷
بازدید قیاسیان  از اماکن ورزشی  و تجلیل از قهرمانان ورزش بروجرد
سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش وجوانان لرستان در جریان سفر به بروجرد از پروژه ها و اماکن ورزشی بازدید و همچنین از قهرمانان ومدال آوران شاخص ورزش این شهرستان تجلیل کرد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا از لرستان ؛ سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش وجوانان لرستان  روز یکشنبه نوزدهم تیرماه در جریان سفر به بروجرد از پروژه ها و اماکن  ورزشی  بازدید و همچنین از قهرمانان و مدال آوران  شاخص ورزش این شهرستان که اخیرا موفق به کسب مدال آسیایی شدند تجلیل کرد.

قیاسیان در جریان  این سفر از زمین تنیس خاکی مجموعه ورزشی ولایت به صورت میدانی بازدید کرد.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان همچنین با حضور در منزل بهروز فرزاد قهرمان بروجردی پارا دوچرخه سواری  آسیا که اخیرا در مسابقات قهرمانی آسیا(هندوستان) در ماده یک کیلومتر انفرادی موفق به کسب مدال طلا و در ماده تعقیبی ۴۰۰۰ متر مردان موفق به کسب مدال نقره شده بود تجلیل کرد.

در ادامه تجلیل از دو قهرمان بروجردی کشتی آسیا ، سجاد پیردایه نفر پنجم در وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا (قرقیزستان) و  امیر حسین محمدی مقدم دارنده مدال برنز در وزن ۴۱ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی آسیا (بحرین)  از دیگر برنامه های سفر سرپرست ورزش و جوانان لرستان به بروجرد بود.

همچنین قیاسیان در جریان این سفر از خانه وزنه برداری مجموعه علی بیات بروجرد بازدید و با خانواده بیرانوند از مدال آوران بروجردی عرصه وزنه برداری آسیا و جهان دیدار کرد.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید ها و تجلیل ها سعید رشنو رییس  ورزش وجوانان بروجرد ، محمود ترابی رییس هیات اسکیت استان و فرهاد دیناروند قائم مقام  اداره کل  ورزش وجوانان لرستان  نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز