کشف بیش از ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان استان

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۳۸۹۷۴۸
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 31 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سردار "شجاع" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای  برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف بیش از 31 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

سردار "شجاع" در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق و مستمر و همچنین تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند 31 هزار و 659 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 914 میلیون و 750 هزار ریال را طی4 عملیات از 13 دستگاه خودروی ترانزیتی کشف نمایند.

ایشان در ادامه ضمن تأکید بر جلوگیری از خروج سرمایه ملی و مردمی کشور اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در پست های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و ضمن تشکیل پرونده متخلفین را تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی گفت :پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه های ملی کشورمان را به خارج از مرزها انتقال بدهند. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز