تخریب ۶ باب مغازه برای رفع مشکل ترافیک چالوس

۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۹۳۴۴۸
تخریب ۶ باب مغازه برای رفع مشکل ترافیک چالوس
شهردار چالوس از تخریب ۶ باب مغازه در شهر چالوس به منظور تعریض و رفع مشکل ترافیک خیابان ۱۷ شهریور خبرداد و گفت: این تملک و تخریب اقدام مهمی از سوی مدیریت شهری دوره ششم چالوس بوده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، مسعود یعقوبی در حاشیه عملیات بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور در گفت و گو با ایسنا، هدف مدیریت شهری را رفع معضل ترافیک شهر چالوس عنوان کرد و گفت: تعریض و بازگشایی مسیر بلوار ۱۷ شهریور یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری دوره ششم بوده است که با کمک مالکان انجام شد.
 
وی با تقدیر از تلاش مدیریت شهری در دوره پنجم، ادامه تملیک و تعریض معابر را از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری در دوره ششم عنوان کرد و افزود: بازگشایی جاده ساحلی که چند روز گذشته انجام گرفت و همچنین بازگشایی ورودی رینگ ۴۵ متری تقاطع همین بلوار با تملیک ۹۰۰ متر از اراضی ورودی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در هفته آتی در همین راستا است.
 
شهردار چالوس همچنین افزایش سرانه پارکینگ عمومی در مرکز شهر را گامی دیگر در راستای برطرف ساختن گره‌های ترافیکی شهر چالوس برشمرد و ادامه داد: تعامل و همراهی مثبت و سازنده همه مسئولان در راستای توسعه شهری بسیار شایسته تقدیر است.
 
یعقوبی با اشاره به اجرای عملیات بازگشایی تصریح کرد: زمین پشت این مغازه‌ها به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تملیک و ساختمان تجاری، اداری و فرهنگی در آن ساخته شده است که قسمت تجاری به مالکان مغازه‌های قدیمی تحویل داده شد، در طبقه دوم هم دفتر شورای شهر چالوس مستقر خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه شورای شهر چالوس بعد از ۲۰ سال صاحب خانه خواهد شد، کار آماده سازی دفتر شورای شهر را تا پایان ماه جاری اعلام کرد.
 
شهردار چالوس در خصوص طبقه آخر این مجموعه نیز خاطرنشان کرد: با توجه به نبود سالن اجتماعات و آمفی تئاتر مناسب در شهرستان چالوس ، طبقه آخر این ساختمان به این منظور در نظر گرفته شده که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

خبرگار : سپیده پور شعبان

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز