استاندار مازندران: تکمیل و بهره برداری بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی آیت الله طبرسی در برنامه استان قرار دارد

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۴۰۵۶۷۸
استاندار مازندران: تکمیل و بهره برداری بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی آیت الله طبرسی در برنامه استان قرار دارد
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران گفت: از طریق تهاتر نفت درصدد هستیم، بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی آیت الله طبرسی را تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور در حاشیه دیدار با پرستاران در بیمارستان های بوعلی سینا و حکمت ساری با عنوان اینکه یکی از اقشاری که بیشترین جهاد را در برابر ویروس منحوس کرونا کردند، پرستاران بودند، خاطر نشان کرد : شغل پرستاری جزو مشاغل سخت و حساس و خدمتی ارزشمند است. امیدواریم در دولت سیزدهم بخشی از مشکلات پرستاران که از گذشته بجا مانده است را حل و فصل کنیم.

وی با بیان این که سیاست دولت پایان دادن به کلیه پروژه‌های های نیمه تمام کلیه مراکز دولتی است و بیمارستان ها در شمار این سیاست های کلان قراردارد، ادامه داد: توسعه بیمارستان ها و سیاست تجمیع سازی مراکز متعدد بیمارستانی که کلیه رشته ها را شامل شود تا مردم از خدمات متنوعی بهره مند شوند، را در دستور کار قرار دادیم.

حسینی پور گفت : از طریق تهاتر نفت درصدد هستیم بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی آیت الله طبرسی را تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی تصریح کرد : در تلاش هستیم برای مجموعه پرستاری استان که یک استان مرزی است حقوق فوق العاده مرزی اختصاص داده شود .

نماینده عالی دولت در استان بااشاره به این که بیشترین تلاش را در طول یکسال اخیر برای احیاء زیرساخت های اقتصادی استان در بخش های مختلف انجام دادیم، افزود : یکی از بحثهایی که دنبال می‌کنیم اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان است تا بتوانیم جوانان تحصیلکرده را در یک بازه زمانی مشخص مشغول بکار کنیم.

سید محمود حسینی پور اظهار کرد : توجه پرستاران به امنیت، سلامت و آرامش مردم زبانزد است و از تلاش های ارزشمند این عزیزان قدردانی می کنیم. خدمات جامعه پرستاری مورد رضایت و تقدیر مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز