شهرداری کرج به خاطر تعطیلی بزرگراه شمالی تذکر گرفت

۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۶:۳۵
کد خبر: ۱۴۱۱۱۶۰
شهرداری کرج به خاطر تعطیلی بزرگراه شمالی تذکر گرفت
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از باب تعطیلی پروژه بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی(کنارگذر شمالی) به شهرداری کرج تذکر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا رحیمی بعدازظهر چهارشنبه، در نطق پیش از دستور هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تسلیت دهه اول شهادت حضرت زهرا(س)با اشاره به پروژه های عمرانی و ترافیکی مدیریت شهری کرج اظهار داشت:پروژه بزرگ بزرگراه شهید عزیز قاسم سلیمانی(کنارگذز شمالی) نقش مهمی در کاهش ترافیک شهر کرج می باشد که به طول ۶/۱۸ کیلومتر داری ۲۱ پل است از سال ۱۳۹۴ آغاز و در ۱۵ دیماه ۱۳۹۹ به شرکت بزرگراه احاله شد در خرداد ماه سال جاری تذکری داده شدو تاکید گردید پل های B0،B2،B20(پل طبیعت) و اجرای پروژه تا خوارزمی نزدیک به 2هزارو هشتصد میلیارد تومان اعتبار می خواهد و اگر 3 پل مذکور انجام نشود پروژه قابلیت بهره برداری خود را ازدست خواهد داد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل به عنوان تذکر و هشدار جدی به شهردار محترم ادامه داد: عدم تهیه فصل مشترک که تبعات حقوقی جبران ناپذیری می تواند به دنبال داشته باشد، عدم تعیین و تکلیف اجرای پلهای B0 ،B2،B20(پل طبیعت)عدم اولویت تعیین و تکلیف 4ملک واقع در مسیرپل B2(شهید طالقانی)،۵/۷ کیلومتر آن به جهت عدم تامین قیر،آماده آسفالت است. اینها جزء مشکلاتی است که شهرداری باید برطرف کند جناب آقای شهردار این موضوعات از گذشته باقی مانده و تعدادی هم مثل یک عفونت جاری در بخش های دیگر پروژه نفوذ کرده آقای شهردار پروژه بزرگ توان مدیریتی بزرگ می خواهد دخالت شهردار محترم در جهت رفع آن الزامی می باشد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق ضمن انتقاد از مدیریت این پروژه متذکر شد: با وجود پرداخت نقدینگی به پیمانکار اما پروژه همچنان تعطیل تعطیل! است آقای شهردار یکی از پروژه های بزرگ و مهم استان است که انتظار می رود بصورت جدی مطالبه هفتگی شما باشد نه اینکه کار بزرگراه متاسفانه به تعطیلی کشیده شده باشد علت تعطیلی پروژه و عدم تعیین تکلیف پل های مذکور و همچنین تملکات مسیر را بیان نمایید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز