اختلاف قیمت یک جنس با یک کیفیت در البرز قابل پذیرش نیست

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۰:۴۴
کد خبر: ۱۴۱۴۴۴۴
اختلاف قیمت یک جنس با یک کیفیت در البرز قابل پذیرش نیست
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: بحث گرانی یک‌طرف، بحث اختلاف قیمت یک جنس در شهر و در استان مسئله دیگری است لذا این اصلاً قابل‌پذیرش نیست. قیمت یک جنس با یک کیفیت در سراسر استان باید یک قیمت باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دوم دی‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج بابیان اینکه اهل تقوا طمع‌کار نیستند و از این رذیله اخلاقی دور هستند، اظهار کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام در حکمت ۲۱۷ از حکم نهج‌البلاغه فرمودند: «الطَّامِعُ فِی وِثَاقِ الذُّلِّ. حریص و آزمند درگیر ذلّت و خوارى است».

اهل تقوا طمع‌کار نیستند

وی در ادامه بابیان اینکه افراد طمع‌کار منافع حتمی خودشان را به خاطر طمع از دست می‌دهند چون به امید اینکه منفعت بیشتری که گمان دارند را گیر بیاورد از منفعت قطعی محروم می‌شوند، گفت: یک کار خلاف عقل را خیلی از افراد مبتلا هستند مثلاً می‌شنوند که فلان کالا بناست گران شود شروع می‌کنند به خریدن و انبار کردن تا موقع کمبود بفروشند و سود ببرند.

امام‌جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه این عمل نکوهیده و زشتی است که ریشه در عدم اعتماد به خدا دارد؛ و اهل ایمان هرگز اهل حرص و طمع که علاوه بر قبح اخلاقى و در بعضی موارد حرمت فقهى دارد، نیستند، گفت: حضرت على علیه‌السلام در فرازی از وصیت خود مى‌فرماید: «متاع موجود را صرفاً به امید این‌که بیشتر از آن را به دست آورى، به خطر نینداز و از بین مبر».

حضرت زهرا سلام‌الله علیها در عرصه‌های مختلف الگوی همه انسان‌هاست

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری بابیان اینکه سوم جمادی‌الثانی مصادف با ۶ دی شهادت بانوی بی‌نظیر عالم خلقت، ام‌الائمه‌النجباء‌النقباء، صدیقه طاهره، زهرای اطهر صلوات‌الله‌علیهاست، گفت: حضرت زهرا سلام‌الله علیها شخصیتی است که در عرصه‌های مختلف الگوی همه انسان‌هاست و امیرالمؤمنین علیه‌السلام که درگیر مسائل مختلف سیاسی اجتماعی بود می‌فرمود: «هنگامی‌که به فاطمه نگاه می‌کردم، غم‌ها و اندوه‌ها از من برطرف می‌شدند»؛ یعنی مرکز آرامش بخشی در خانه بودند.

با نگاه به سیره فاطمه سلام‌الله‌علیها می‌توان مسیر درست را به دست آورد

وی با تأکید بر اینکه دوران کوتاه زندگی حضرت پر از درس است به‌خصوص برای بانوان در این دوران که چگونه ضمن حفظ عفاف و حجاب در امور اجتماع فعالانه شرکت داشته باشند و به وظیفه فردی و اجتماعی خود عمل کنند، گفت: این روزها که بحث دشمن‌شناسی، مبارزه با استکبار، مطالبه گری، جهاد تبیین و امیدآفرینی مطرح است با نگاه به سیره فاطمه سلام‌الله‌علیها کاملاً می‌توان مسیر درست را در همه این امور به دست آورد و طی کرد.

حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها جان شریف خود را فدای اسلام و ولایت کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه حضرت درست درزمانی که دید حرکتی مرموز در حال رخ دادن است که آینده اسلام ناب را دچار انحراف کرده و جامعه بشری را از مسیر رشد و فلاح منحرف می‌کند اقدام به تبیین و سپس مطالبه گری کرد تا جلوی این انحطاط تاریخی را بگیرد، گفت: وقتی می‌بیند بعد از رسول خدا حق اولین جانشین رسول خدا در حال غصب است که اگر این اتفاق بیفتد جوامع بشری از بزرگ‌ترین نعمت الهی که خدای تعالی در روز غدیر بر مردم تمام کرد که فرمود: «الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی»، محروم می‌شوند و مدیریت الهی جامعه که سعادت دنیا و آخرت بشر را در اختیار دارد به دست نامحرمان و نالایقان می‌افتد قیام می‌کند و در این راه جان شریف خود را فدای اسلام و ولایت می‌کند.

دورِ رسول خدا تعدادی منافق نشان‌دار و بی‌نشان وجود داشت

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه در زیارت‌نامه امیرالمؤمنین علیه‌السلام می‌خوانیم: «السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا وَلِیَّ اللَّهِ أَنْتَ أَوَّلُ مَظْلُومٍ وَ أَوَّلُ مَنْ غُصِبَ حَقَّهُ»، گفت: دورِ رسول خدا تعدادی منافق نشان‌دار و بی‌نشان وجود داشت که همراه یهودی‌ها و مشرکان، حضرت را آزار می‌دادند و قرآن کریم در آیه ۱۰۱ سوره توبه می‌فرماید: «وَ مِمَّنْ حَوْلَکُمْ مِنَ الْأَعْرَابِ مُنَافِقُونَ … و برخى از بادیه‌نشینانی که پیرامون شما هستند منافق‌اند و از ساکنان مدینه هم عده‌ای بر نفاق خو گرفته‌اند. تو آنان را نمی‌شناسی ما آنان را می‌شناسیم».

حضرت زهرا سلام‌الله علیها جریان نفاق و نقشه‌های آنان را برملا کردند

وی در ادامه بابیان اینکه بعد از ارتحال رسول خدا این‌ها رسماً دشمنی را شروع کردند، گفت: اینجا صدیقه طاهره با بصیرتی بی‌نظیر با تبیین مسائل مختلف آن روز و روش‌های مختلف، با آگاهی بخشی سیاسی به بانوان، نقد مردان حاضر درصحنه و آموزش به همسرانشان که چگونه مطالبه گری کنند حتی با گریه و وصیت خاص، جریان نفاق و نقشه‌های آنان را برملا کردند و در خطبه فرمودند: «آنگاه‌که خداوند براى پیامبرش خانه انبیاء و آرامگاه اصفیاء را برگزید، خارهای نفاق در شما ظاهر شد. شیطان از لاکش بیرون آمد و سر خود را از مخفیگاهش بیرون آورد و شما را فراخواند و مشاهده کرد پاسخگوى دعوت او هستید».

حضرت زهرا علیهماالسلام در عرصه سیاسی اجتماعی حضور فعال داشت

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه حضرت زهرا علیهماالسلام در مسیر تبیین و جلوگیری از انحراف جامعه به‌عنوان مسلمانی دغدغه‌مند و آشنا به وظیفه مسلمانی در عرصه سیاسی اجتماعی حضور فعال دارد و چهره دنیاطلبان و خواص بی‌تفاوتی که قبلاً نقش مؤثری در پیشرفت اهداف اسلامی داشتند و امروز ساکت بودند را معلوم کرد، بیان داشت: حضرت چهل شبانه‌روز دست حسن و حسین علیهماالسلام را مى‌گرفت و سوار بر مرکبى می‌شد و همراه با حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام به درِ خانه مهاجر و انصار مى‌رفت و با رایزنی سیاسی آنان را نسبت به غفلتى که دچار آن شده‌ بودند آگاه می‌کرد تا حجت را درباره ولایت تمام کند. بعد در مهم‌ترین مرکز سیاسی اجتماعی مسلمین یعنی مسجد حاضر شد و غاصبان را با استدلال به قرآن و کلمات رسول خدا، رسوا کرد.

مکتب فاطمی بود که امام امت را تربیت کرد

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه ازآنجاکه زهرای اطهر مادر امت است و تربیت فرزندان را به عهده دارد و هرکس در این مسیر خود را قرار داد به بهترین نحو تربیت شد، گفت: امام صادق علیه‌السلام فرمودند: «فرزندان شیعه را فاطمه تربیت می‌کند». چه بیان زیبایی و ما درواقع به حقیقت این کلام رسیده‌ایم چراکه مکتب فاطمی بود که امام امت را تربیت کرد و او انقلاب اسلامی را رهبری کرد. با تمام وجود این تربیت را در عرصه‌های مختلف انقلاب به‌خصوص دوران دفاع مقدس دیدیم و افرادی نظیر حاج قاسم تربیت‌شده همین مکتب‌اند.

امروز هر مسلمان و غیرمسلمان استکبارستیز و ضد طاغوتی بهره از مکتب فاطمه برده است

وی با تأکید بر اینکه امروز هر مسلمان و غیرمسلمان استکبارستیز و ضد طاغوتی بهره از مکتب فاطمه برده است، گفت: نشان دشمنی ما با مستکبرین عالم این است که دشمنی‌های شیطان بزرگ را هرگز فراموش نمی‌کنیم و شعار همیشگی خود را اعلام می‌کنیم که مرگ بر آمریکا.

شهدا برای نگهداری دین و ارزش‌هایی نظیر عفاف و حجاب به میدان رفتند

خطیب نماز جمعه کرج با تأکید بر اینکه شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت که امروز برای حفظ کیان کشور و حفظ ارزش‌های دینی و ولایت قیام دارند، پرورش‌یافته همین مکتب‌اند، عنوان کرد: مادرانی که فرزندان خود را آماده دفاع کردند و هم رزمندگانی که جان خود را درراه برقراری آرمان‌های الهی تسلیم کردند و بعد هم دوست داشتند مثل مادرشان گمنام باشند معلمشان فاطمه است. نظیر همین شهدایی که در این هفته در سراسر کشور تشییع می‌شوند و استان البرز هم مهمانداری چهار شهید سعید را دارد که ان‌شاءالله در روز شهادت مادر همه با حضور خودتان از مقام شهدا تکریم می‌کنید به‌خصوص بانوان محترمه با حضور معنادار خودتان در این حرکت باید به همه بفهمانید که شهدا برای نگهداری دین و ارزش‌هایی نظیر عفاف و حجاب به میدان رفتند و حفظ و اجرای احکام الهی به‌ویژه حجاب خواسته همه شهدا بوده است.

یک راه مطالبه گری از مسئولین برای اجرای قوانین عفاف و حجاب حضور در تشییع شهداست / امروز دوقطبی کردن جامعه حرکت در مسیر دشمن است

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه یک راه مطالبه گری از مسئولین برای اجرای قوانین عفاف و حجاب حضور در تشییع شهداست، گفت: البته راجع به این بحث مطالبی دارم که در زمان مقتضی بیان خواهم کرد؛ امروز دوقطبی کردن جامعه حرکت در مسیر دشمن است و باید با یک بیانی آن را ترسیم و مطرح کرد.

مقایسه دوره حضرت زهرای اطهر سلام‌الله علیها با امروز جامعه خیلی روشنی‌بخش است

وی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه مقایسه دوره حضرت زهرای اطهر سلام‌الله علیها با امروز جامعه خیلی روشنی‌بخش است چراکه روش دشمن دقیقاً یکی است، گفت: با عملیات نرم و جنگ شناختی روحیه مردم را از بین بردند تا بتوانند علی را خانه‌نشین، همسرش را مضروب و شهید و اسلام را منحرف کنند و دراین‌بین از سکوت خواص بی‌خاصیت و بی‌تفاوت استفاده کردند؛ جلسه تشکیل دادند و روایت‌های غلط و دروغ درست کردند و مسیر را در تاریخ منحرف کردند.

با دروغ و جنگ تبلیغاتی روحیه‌ها را تضعیف می‌کنند تا به اهداف خودشان برسند

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه یادآور شد: امروز هم شما می‌بینید با دروغ و جنگ تبلیغاتی روحیه‌ها را تضعیف می‌کنند، جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، با فشار و تهدید افراد را وادار به سکوت می‌کنند، خاندان منحوس پهلوی را تطهیر می‌کنند، آمریکا و غرب را ناجی کشور معرفی می‌کنند، احکام الهی را تضعیف و تمسخر می‌کنند تا به اهداف خودشان برسند.

هدف از این تحریف ضربه به روحیه‌ی مردم است

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در این رابطه پرداخت و گفت: آقا دربیانی فرمودند: «هدف از این تحریف… یکی، ضربه به روحیه‌ی مردم است» لذا آنچه در مقابله با تلاش دشمن مؤثر است همان اصل قرآنی است که حضرت آقا توصیه فرمودند و ما چندهفته‌ای است در خطبه اول راجع به آن بحث می‌کنیم یعنی تواصی.

مردم در مقابل تمام ترفندهای دشمن باصلابت ایستادند

وی در ادامه تأکید کرد: رهبری فرمودند: «دشمن دو هدف را در جنگ نرم دنبال می‌کند… یکی این است که این زنجیره‌ی تواصی به‌حق و به صبر را قطع کند؛ دوّم اینکه حقایق را وارونه نشان بدهد». وقتی دشمن در این کارها موفق بشود جامعه دچار اضطراب می‌شود. امیدش را از دست می‌دهد؛ و این حربه را دشمن از زمان حضرت زهرا تا امروز بکار برده و امروز با ابزار پیچیده‌تر و گسترده‌تر؛ اما به کوری چشم دشمنان، مردم به فضل پروردگار و رهبری‌های نائب الامام در مقابل تمام ترفندهای دشمن باصلابت ایستادند و منتظر تحقق وعده‌ی الهی که نابودی استکبار است، هستند.

افسران جنگ نرم باید در این گام دوم به‌طور جد وارد شوند

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز با طرح این پرسش که وظیفه چیست، پاسخ داد: وظیفه همان است ‌که صدیقه طاهره آموخت و امروز ما در جهاد تبیین به آن نیاز داریم و از کلمات امامان یاد می‌گیریم که افسران جنگ نرم ما باید در این گام دوم به‌طور جد وارد شوند و امید صادق و متّکی به واقعیّت های عینی را پرورش و توسعه می‌دهد.

تواصی به‌حق و تواصی به صبر یادتان نرود

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به بیانات رهبری پرداخت و گفت: آقا فرمودند: «یک کلید اصلی وجود دارد و آن امید دادن و اطمینان دادن به مردم است» لذا اینجاست که همه وظیفه پیدا می‌کنیم با تواصی به‌حق و صبر امیدآفرینی کنیم و در بیان دیگری فرمودند: «این دو جمله‌ی حیاتی و اساسی و جاودانی قرآن «وَ تَواصَوا بِالحَقِّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر» برای ما همیشه دستورالعمل است و امروز بیش از همیشه. تواصی به‌حق و تواصی به صبر یادتان نرود. صبر یعنی پایداری، یعنی ایستادگی، یعنی خسته نشدن، یعنی خود را در بن‌بست ندیدن. راه حق را بروید، دیگران را هم به راه حق بکشانید. کوشش کنید؛ سعی کنید در محیط دانشگاه، در محیط‌های گوناگون تأثیر بگذارید، محیط را به راه خدا منوّر کنید. نگذارید محیط، محیط خسته‌ای بشود، محیط ازکارافتاده‌ای بشود»، این وظیفه‌ای است که ما امروز داریم.

حضرت زهرا سلام‌الله علیها با وصیتی از روی بصیرت و آگاهی پرچم مطالبه گری و مقاومت را تا زمان ظهور منجی عالم برافراشته نگه داشت

وی در ادامه عنوان کرد: بالاخره آخرین مبارزه را هم حضرت با موفقیت انجام داد و با وصیتی از روی بصیرت و آگاهی پرچم مطالبه گری و مقاومت را تا زمان ظهور منجی عالم باشکوه هرچه‌تمام‌تر برافراشته نگه داشت وقتی‌که فرمود علی جان من را شبانه غسل بده و شبانه کفن‌ودفن کن.

حضرت عیسی مسیح ضد استکبار و حامی مستضعفان بود

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری از بیانات خود، اظهار داشت: چهارم دی‌ماه سالگشت ولادت پیامبر و کلمه الهی که هم در رفتار و هم در گفتار ضد استکبار و حامی مستضعفان بود و روزی در کنار حجت خدا ولی‌عصر ارواحنا فداه برای از بین بردن ظلم قرار می‌گیرد، یعنی حضرت عیسی مسیح علی‌نبیناوآله‌وعلیه‌السلام را به همه اهل ایمان و پیروان راستین حضرتش عموماً و مسیحیان ساکن در استان به‌خصوص تبریک عرض می‌کنم.

روایتی از امام صادق علیه‌السلام درباره حضرت عیسی

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به بیان روایتی درباره حضرت عیسی علیه‌السلام پرداخت و گفت: امام صادق علیه‌السلام فرمودند: «حضرت عیسی بن مریم سلام‌الله‌علیه فرمود: من بیماران را مداوا کردم و به اذن خداوند شفایشان دادم؛ کور مادرزاد را به اذن خدا بینا کردم. مردگان را به اذن خدا زنده کردم، ولی وقتی می‌خواستم شخص احمق را معالجه کنم، نتوانستم او را اصلاح کنم. پرسیدند: احمق کیست؟ حضرت عیسی پاسخ داد: خود رأیِ خودپسند؛ کسی که: همه فضایل را برای خود می‌داند. هیچ عیبی در خود نمی‌بیند. هر چه حق‌وحقوق است برای خودش می‌داند. برای دیگران نسبت به خود، حقی قائل نیست. این همان احمق است که برای درمان او، هیچ راهِ چاره‌ای وجود ندارد».

هیچ پیغمبری دعوت به تبعیت از طاغوت نکرده است

وی در ادامه بابیان اینکه بیان و کلام حضرت مسیح خیلی روشن است اما متأسفانه امروز خیلی از کسانی که خود را پیرو آن حضرت می‌دانند در مقابل حضرت قرار دارند، گفت: هیچ پیغمبری دعوت به تبعیت از طاغوت نکرده است، همه انبیاء اول گفته‌اند خدا و بعد ضدیت با استکبار را توصیه کرده‌اند. حالا عده‌ای در دنیا خود را مسیحی می‌دانند و برخلاف تعالیم مسیح، جنایت می‌کنند.

آیا حضرت مسیح با مستکبران عالم رابطه دوستی داشت که شما این‌چنین عمل می‌کنید؟

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه تصریح کرد: اتفاقاتی که در اقصی نقاط عالم می‌افتد، در کشورهای غربی و اروپائی چه مقدار ظلم و ستم هم به مسیحیان و هم به ملل دیگر می‌شود، آیا علماء بزرگوار مسیحی این ظلم‌ها را نمی‌بینند؟ پس چرا به تأسی از عیسی بن مریم صدایی از آنان بلند نمی‌شود؟ اگر پیروی راستین از این پیغمبر بزرگ الهی دارید چرا اعتراضی نسبت به جنایاتی که سران کشورهای مسیحی نسبت به مردم ایران دارند و اغتشاش و هرج‌ومرج را تشویق می‌کردند و می‌کنند تا کشوری آسایش نداشته باشد و با تحریم‌های ظالمانه نتواند مایحتاج ضروری خودش اعم از دارو و مواد اولیه و امثال‌ذلک را تهیه کند، سکوت کردید؟ آیا حضرت مسیح با مستکبران عالم رابطه دوستی داشت که شما این‌چنین عمل می‌کنید؟

علمای مسیحی در مقابل ظلم و فساد و انحراف حاکمان مسیحی کلامی بر زبان بیاورند و نصیحتی کنند

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه از علمای مسیحی از هر فرقه‌ای که هستند انتظار این است که به پیامبر خود تأسی کنند و مدافع مظلوم باشند و در مقابل ظلم و فساد و انحراف حاکمان مسیحی که عالم را خسته کرده‌اند کلامی بر زبان بیاورند و نصیحتی بکنند، گفت: حضرت امام یک‌وقت دربیانشان فرمودند: «شما ملت‌هایی که خودتان را مسیحى مى‌دانید و تابع عیسى مسیح مى‌دانید، احتمال این را مى‌دهید که حضرت مسیح اگر اینجا بودند، با ما مخالفت مى‌کردند و موافقت با (رئیس‌جمهور آمریکا)؟! این احتمال را مى‌دادید؟! اگر احتمال مى‌دهند که حضرت مسیح به ظلم راضى باشد، این با مسیحیت منافات دارد، این کفر به حضرت مسیح است».

تحریم جشنواره فیلم فجر نوع دیگری از آشوب و دشمنی با نظام است

وی در بخش دیگری از بیانات خود، عنوان کرد: در خبری خواندم که عده‌ای تلاش دارند و تشویق می‌کنند جشنواره فیلم فجر که مهم‌ترین رویداد سینمائی کشور هست که در ایام دهه مبارکه فجر برگزار می‌شود امسال انجام نشود و تحریم می‌کنند. البته ما هرسال به نحوه‌ی برگزاری و فیلم‌هایی که بوده و بعضی از حواشی که داشته اعتراضاتی را داشته‌ایم اما به اصل او اعتراضی نداریم.

رئیس شورای فرهنگی عمومی استان البرز در ادامه بابیان اینکه این هم نوع دیگری از آشوب و دشمنی با نظام و تضعیف روحیه و مقابله با مردم است، گفت: این هم ناامنی است که در این قالب مطرح‌شده است. کسانی که سینماگران را تحریک و دعوت به تحریم می‌کنند از چند جهت آشوب می‌کنند هم اقتصاد قشر عظیمی از جامعه که درگیر این صنعت هستند را به هم می‌زنند. هم به هنر و هنرمند آسیب می‌زنند. هم آرامش روانی جامعه را به هم می‌زنند. هم آینده هنرمندان جوان که امیدشان به دیده شدن در این رویدادهاست را خراب می‌کنند. این‌ها همه آشوب است چراکه آشوب فقط شیشه بانک شکستن و سطل آشغال و ماشین نیروی انتظامی آتش زدن نیست.

اهالی هنر و رسانه با حضور خودشان در عرصه، عملاً پاسخ یاوه‌گویان را داده‌اند

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه تأکید کرد: به حمدالله قاطبه اهالی هنر و رسانه با درایت و هوشمندی تا امروز مسیر مشخص دفاع از انقلاب و ارزش‌های دینی را طی کرده‌اند و با حضور خودشان در عرصه، عملاً پاسخ یاوه‌گویان را داده‌اند؛ و ان‌شاءالله اهالی هنر و دستگاه‌های رسانه‌ای و فرهنگی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در رابطه با تولیدات هنری در خصوص مسائل مهم کشور و قضایای تاریخی و دوران دفاع مقدس، انقلاب و … را نصب العین خود قرار می‌دهند و کوتاهی‌هایی که تذکر دادند جبران می‌کنند.

قیمت یک جنس با یک کیفیت در سراسر استان باید یک قیمت باشد / دستگاه‌های مربوطه ورود کنند / اگر نمی‌توانید کنترل کنید بفرمائید تا با تعدادی از دوستان مدیریت کنیم

وی در بخش پایانی بیانات خود با اشاره به نکته استانی و بیان اینکه چرا قیمت اجناس را کنترل نمی‌کنند و رها گذاشته‌اند، گفت: بحث گرانی یک‌طرف، بحث اختلاف قیمت یک جنس در شهر و در استان مسئله دیگری است لذا این اصلاً قابل‌پذیرش نیست. قیمت یک جنس با یک کیفیت در سراسر استان باید یک قیمت باشد، اگر دو قیمت داشت دستگاه‌های مربوطه مقصرند.

خطیب نماز جمعه کرج در خاتمه، متذکر شد: دستگاه‌های مربوطه ورود کنید و با جدیت با متخلف برخورد کنید چراکه این هم خودش اغتشاش و ناآرامی است و جلوی آن باید گرفته شود. اگر بحث گرانی توجیه درستی داشته باشد و بپذیریم این اختلاف قیمت‌ها پذیرفتنی نیست. مکرر هم عرض کرده‌ایم اگر نمی‌توانید کنترل کنید بفرمائید تا با تعدادی از دوستان کار را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز