نساجی و استقلال با حضور پرشور هواداران در قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت

۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۴۱۶۶۵
نساجی و استقلال با حضور پرشور هواداران در قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت
تیم نساجی مازندران در هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال، روز سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان استقلال تهران است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از فردا با برگزاری سه بازی در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود و روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با انجام ۵ بازی دیگر ادامه می‌یابد.

در یکی از دیدار‌های مهم این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان استقلال تهران است.

نساجی که هفته گذشته در یک بازی حساس در جام حذفی مقابل میزبانش آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافت با روجیه‌ای مضاعف به مصاف آبی پوشان تهرانی می‌رود.

این بازی برای هر دو تیم حساس است. استقلال در بالای جدول برای رسیدن به صدر می‌جنگد و نساجی برای رسیدن به نیمه بالای جدول تلاش می‌کند.


حمید مطهری و شاگردانش با حضور تماشاگران پرشور قائم شهری برای برد به میدان می‌روند تا با کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی، عیدی خوبی به هواداران بدهند.

در جدول رده بندی تیم نساجی با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و استقلال با ۳۹ امتیاز در رده سوم جای دارد.


داوری دیدار نساجی مازندران و استقلال تهران بر عهده امیر عرب براقی داور تهرانی است و محمدرضا ابوالفضلی و مهدی سیفی کمک‌های وی هستند و حسین زیاری داور چهارم است و ابوطالب طاهریان ناظر این بازی است.

ظرفیت کامل استادیوم وطنی برای بازی بزرگ هفته


فرماندار قائم شهر گفت: تمام ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی آماده حضور هواداران دیدار نساجی و استقلال خواهد بود.

جواد مولایی ضمن اعلام همکاری همه جانبه دستگاه‌های خدماتی شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن دیدار نساجی مقابل استقلال افزود: مردم مازندران و هواداران عزیز نساجی همواره نشان دادند که بهترین میزبان بوده و به نوعی با ادبیات و رفتار‌های جدید و ابتکاری در حوزه هواداری، در حال فرهنگ سازی هستند.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: آماده حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه شهید وطنی هستیم و امیدواریم در کنار یک رقابت سالم و جذاب، مثل همیشه شور و هیجان بی نظیر هواداران شریف نساجی در رسانه‌ها پررنگ شود.

فرمانده انتظامی قائم شهر نیز گفت: کلیه هماهنگی‌های مربوط به منظور حفظ نظم و امنیت شهر صورت خواهد گرفت و از شهروندان محترم تقاضا داریم نهایت همکاری را با ماموران ما داشته باشند.

خادمی افزود: مردم عزیز از تردد‌های غیرضرور در روز بازی در سطح شهر و حوالی ورزشگاه بپرهیزند و تا جای ممکن از وسائط حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد خود استفاده کنند.

فرمانده انتظامی قائم شهر از هواداران دو تیم خواست از هرگونه تنش و مشاجره‌ای دوری کنند و بعد از بازی نیز برای حفظ نظم شهر و رفاه شهروندان شایسته است از هرگونه تجمعی در اطراف ورزشگاه خودداری شود.

قیمت بالای بلیت بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر

با باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار نساجی - استقلال، باز هم شاهد افزایش قیمت بلیت بازی در ورزشگاه شهید وطنی هستیم و این بار بلیت ۶۰ هزار تومانی در بازی‌های قبل به ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است در حالی که این ورزشگاه از کم‌ترین امکانات رفاهی نیز محروم است. ناگفته نماند قیمت بلیت بازی در ورزشگاه‌های دیگر و برای تیم‌های صنعتی بسیار کمتر از این رقم است و برای مثال در بازی این هفته آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان، بلیت بازی تنها ۲۰ هزار تومان می‌باشد.

خوب است مسئولان تیم نساحی برای حضور حداکثری تماشاگران علاقمند در ورزشگاه، قیمت بلیت را کمتر کنند تا هوادارانی که تمکن مالی پایین تری دارند بتوانند به ورزشگاه بروند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. تماشاگران سرمایه‌های اصلی تیم هستند و فقط با شعار نمی‌توان حامی آن‌ها بود بلکه در عمل هم باید از این سرمایه‌های اصلی حمایت کرد.

برنامه هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال:
دوشنبه ۸ اسفند

ذوب آهن - مس کرمان
ساعت ۱۵

گل گهرسیرجان - پیکان
ساعت ۱۶:۳۰

پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان
ساعت ۱۷

سه شنبه ۹ اسفند

هوادار - مس رفسنجان
ساعت ۱۵

نساجی مازندران - استقلال
ساعت ۱۶

آلومینیوم اراک - سپاهان
ساعت ۱۶:۳۰

صنعت نفت آبادان - تراکتور
ساعت ۱۸

چهارشنبه ۱۰ اسفند

فولاد خوزستان – ملوان انزلی
ساعت ۱۸

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز