تجلیل از ۲۷ دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر استان البرز

۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۴۴۴۳۴۹
تجلیل از ۲۷ دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر استان البرز
در مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از ۲۷ نفر از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر استان البرز صبح امروز 13 اسفندماه همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و سایر مسئولین در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و از 27 نفر از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر تجلیل شد.

سلیمان رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع)، بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد تجلیل از ایثارگرانی است که در عرصه علم و علم‌آموزی فعالیت می‌کنند، گفت: مراسم امروز یک مراسم خاص برای عزیزانی است که در دانشگاه‌های روزانه حائز رتبه برتر شده‌اند و قطعاً دانش‌آموختگانی فعال و پرتلاش هستند که برای بنیاد مایه افتخار هستند.

وی دی ادامه تصریح کرد: حاصل ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این است که فرزندان آنان در عرصه‌های مختلف علمی، فن‌آوری و مسائل اجتماعی حضوری فعال داشته باشند و بتوانند آن رسالت ایثارگرانه پدران خود را ادامه دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی صرفاً برای جنگ و دفاع نیست افزود: ایثار یعنی تلاش برای تحقق نیکی‌ها، خوبی‌ها و خلق زیبایی‌ها و آنچه زیبنده ایران است، که به پهنای این کشور ما جوانان بسیار عزیز و ارزشمندی هستند که می‌توانند در دنیا برای رشد و توسعه کشورشان تلاش کنند.

رستمیان تأکید کرد: برای ما بسی افتخار است که به ایثارگران خدمت کرده و از آنان تجلیل کنیم، هرچه قدر آمار دانشجویان ممتاز بالاتر باشد حاصل کار ارزشمند و خوب دانشگاه‌ها است، ما هم به‌عنوان متولی ایثارگران در راستای پیشرفت دانشجویان همکاری لازم را داریم.

شهرام صیادی نیز در ادامه با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: امروز توفیق شد در جمع دانشجویان نخبه قرار بگیریم، شما از خانواده‌ای هستید که برای تحقق اهداف انقلاب از جان، که باارزش‌ترین دارایی هر انسانی است گذشت کردند و بی‌شک این سخت‌ترین کار دنیا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: از طرف خودم و تمام همکارانم ابراز خرسندی می‌کنم که امروز ۵۰ درصد از نخبگان شاهد و ایثارگر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هستند و این موفقیت را به شما و خانواده معظم و معززتان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز