۲۰ اسفند، انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۱:۲۴
کد خبر: ۱۴۴۵۸۶۸
۲۰ اسفند، انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار می‌شود
دهمین دوره انتخابات اتاق‌ بازرگانی و صنایع و کشاورزی و معادن آذربایجان غربی ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه نیز روز جمعه ۲۰ اسفند ماه سال جاری در دو حوزه انتخابیه ارومیه و ماکو و به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

سرتیپی می‌گوید: انتخابات اتاق بازرگانی وصنایع و کشاورزی و معادن ارومیه در دو حوزه شهرستان ارومیه و ماکو با شرکت ۳۳ نفر حائز شرایط در حوزه‌های صنعت، بازرگانی، کشاورزی و معدن در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی می‌گوید: برای این انتخابات ۵۸ نفر داوطلب شده بودند که از این تعداد صلاحیت ۳۳ نفر به تایید هیات‌های نظارت استان و کشور و انجمن عالی نظارت کشور رسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: ۱۵ نفر از داوطلبان عضویت هیات مدیره اتاق بازرگانی وصنایع و کشاورزی و معادن ارومیه در حوزه صنعت، ۹ نفر در بازرگانی، ۵ نفر در کشاورزی و ۴ نفر نیز در حوزه معدن رقابت می‌کنند.

سرتیپی در خصوص تبلیغات داوطلبان انتخابات اتاق ارومیه نیز گفت: داوطلبان در بازه قانونی ۱۲ الی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه سال جاری با استفاده از ظرفیت‌های تعریف شده در شیوه نامه تبلیغاتی ابلاغ شده از طرف انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور می‌توانند با ارائه برنامه‌های خود نسبت به تبلیغ برنامه‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این دوره برای اولین بار انتخابات در شهرستان ماکو هم برگزار می‌شود، افزود: ۶۴۷ نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه واجد شرایطرای دادن هستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز