۳۷۰۰ واحد مسکن مهر در البرز تحویل مردم شد

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۶۳۱۹
۳۷۰۰ واحد مسکن مهر در البرز تحویل مردم شد
استاندار البرز گفت: در هفته دولت هزار و ۵۰۰ واحد تحویل مردم شد و امروز نیز ۲هزار و ۲۰۰ متقاضی به واحد مسکونی خود دست پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد که روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: پروژه های مسکن مهر حدود ۱۲ سال است که متقاضی دارد ولی تکمیل نشده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رضایتمندی مردم، مهمترین هدف دولت محترم سیزدهم است، رسیدگی به امور جامانده و عقب مانده را در دستور کار قرار دادیم.

عبداللهی گفت: در هفته دولت هزار و ۵۰۰ واحد تحویل مردم شد و امروز نیز ۲هزار و ۲۰۰ متقاضی به واحد مسکونی خود دست پیدا کردند.

وی افزود: بر این باور هستیم که زیرساخت های مسکن های مهر استان از ابتدا تامین نشده و مورد مطالبه مردم است، بر این اساس با عزم جدی برای این امر ورود کرده ایم و تاکنون دستاوردهای ارزشمندی داشتیم.

استاندار البرز گفت: در خصوص مترو شهرجدید هشتگرد نیز درصدد هستیم متناسب با تقاضا، امکانات را فراهم کنیم تا مردم بتوانند از ظرفیت موجود بهره برداری کنند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز