برگزاری همایش «بانون اثرگذار» در مازندران

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۸:۴۱
کد خبر: ۱۴۴۷۲۲۵
برگزاری همایش «بانون اثرگذار» در مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری همایش «بانوان اثرگذار» در مازندران خبر داد و گفت: این برنامه در راستای نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار کشور، اجرا خواهد شد و‌ در این مراسم از ۱۸ بانوی اثرگذار مازندران نیز تجلیل به عمل می‌آید. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سمیه قاسمی طوسی درخصوص زمان برگزاری این همایش نیز گفت: این مراسم یکشنبه ۲۱ اسفند ‌ماه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه کربلا و مدیران دیگر برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی زنان و ایجاد انگیزه درمیان جامعه بانوان و همچنین قدردانی، بهره‌برداری، حمایت و نیز کمک به رشد و ارتقای خلاقیت بانوان عنوان کرد و ادامه داد: زنان محور خانواده و جامعه هستند و مجموعه امور بانوان استانداری نیز به ارتقاء و پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند و این مجموعه با جدیت، مشکلات زنان شاغل را پیگیری کرده از طرح‌های کارآفرینی و کارگاه‌های مهارتی که به‌صورت فراگیر در دانشگاه‌های سراسر استان اجرا می‌شود، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: از دستگاه‌های مرتبط و فرمانداری‌های استان تقریبا نام ۱۶۰ نفر از بانوان تاثیرگذار استان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اقتصادی استان از طریق دانشگاه‌ها، فنی حرفه‌ای، صمت، پارک علم و فناوری و … معرفی شدند که با بررسی و نظر هیأت داوران، برترین‌ها انتخاب و ضمن تقدیر به جامعه نیز معرفی خواهند شد.

وی با بیان این‌که بخش دیگری از این بانوان نیز از طریق سامانه کشوری گوهرشاد ثبت‌نام خود را انجام دادند، گفت: در این همایش ۱۸ نفر از بانوانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و همچنین به سه نفر از آنها به‌عنوان نفرات برتر تندیس زنِ تاثیرگذار اهدا خواهد شد.

مدیرکل امور امور زنان همچنین از تدوین کتاب زنان اثرگذار استان خبر داد و افزود: در این همایش با حضور جناب آقای حسینی‌پور، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه کربلا و جمعی از خانواده‌های ایثارگران از پوسترِ این کتاب با عنوان « سوسِره» نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز