تولید ۶۶۰ محصول دانش بنیان در استان مازندران

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۷۵۸۶
تولید ۶۶۰ محصول دانش بنیان در استان مازندران
حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اعلام این که 660 محصول دانش بنیان در استان مازندران تولید می شود، گفت: 5.8 درصد بیکاری استان کاهش پیدا کرده است که بعد از خراسان رضوی دومین استان در کاهش نرخ بیکاری هستیم و همچنین نرخ مشارکت اقتصادی استان مازندران از 42 درصد به 44.8 درصد افزایش یافت. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران در همایش مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان مازندران با عنوان اینکه در حوزه وزارت کشور مسئولیت عام و عمومی در قبال مسائل داریم که طبق تاکید استاندار مازندران می بایست سه اصل دانش، بینش و کوشش را ملاک عمل قرار دهیم، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی سعی کردیم تلفیقی از صاحبان قدرت اداری، علمی و بخش خصوصی را کنار هم جمع کنیم.

وی با بیان این که 91 واحد تولیدی را به مدار تولید بازگشت و 125 واحد تولیدی از تملک بانک ها خارج شد، ادامه داد: در حوزه تولید تنها در 2 مناسبت ایام الله دهه فجر و هفته دولت بالغ بر 3200 میلیارد تومان طرح تولیدی به افتتاح رسید.

این مسئول با اعلام این که 660 محصول دانش بنیان در استان مازندران تولید می شود، اضافه کرد: 120 شرکت دانش بنیان در استان مازندران ایجاد شده است و 54 واحد تولیدی زیر چتر دانش بنیان قرار گرفت و بزودی مجوزهای لازم صادرمی شود.

خیریانپور تصریح کرد: با همت دستگاههای اجرایی 55 هزار اشتغال استان مازندران در سامانه رصد ثبت شده است و 5.8 درصد بیکاری استان کاهش پیدا کرده است که بعد از خراسان رضوی دومین استان در کاهش نرخ بیکاری هستیم و همچنین نرخ مشارکت اقتصادی استان مازندران از 42 درصد به 44.8 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز