انجام اقدامات کوتاه مدت برای رفع گره های ترافیکی

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۷۸۵۴
انجام اقدامات کوتاه مدت برای رفع گره های ترافیکی
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هوشیاری و اقتدار هرچه بیشتر پلیس در ایام پایان سال آرامش روانی بیشتر شهر و شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ فرهاد میمنت آبادی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کردستان که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سنندج صورت گرفت، با بیان اینکه وجه مشترکی بین خدمات شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد، اظهار کرد: خدمات این دو مجموعه همیشگی بوده و در هیچ مقطعی تعطیل بردار نیست.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: انجام وظیفه در دو حوزه مدیریت شهری و امنیت شهری هرگز تعطیل بردار نیست و به صورت کاملا مستقیم با زندگی مردم مرتبط است.

 وی اضافه کرد: تلاش در راستای تامین امنیت در استان های مانند کردستان که نوار مرزی طولانی با کشور همسایه دارد کار ساده ای نیست و نیاز به تلاش و کار جهادی بیشتری دارد. 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج افزود: اگر امروز شهرداری در همه زمینه ها حتی در حوزه هایی که جز وظایف اصلی آن نیست ورود می کند به خاطر این است که سیاست ما در شورا و مدیریت شهری این دوره انجام کارهایی به زمین مانده ای است که شاید در گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.

میمنت آبادی خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم کم و کاستی هایی که وجود دارد در حد توان با هدف رضایتمندی شهروندان و خنثی کردن توطئه های دشمنان جبران کنیم و شکاف ها و خلاهایی که وجود دارد را جبران کنیم. 

وی عنوان کرد: در بحث امنیت در ایام خاص سال هستیم پلیس هرچقدر مقتدر و هوشیارتر عمل کند مردم آرامش روانی بیشتری دارند. 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه از ترافیک به عنوان یکی از مشکلات جدی مردم در شهر سنندج نام برد و گفت: رفع این مشکل مطالبه جدی شهروندان است و باید با ارائه راهکارهای کوتاه و بلند مدت زمینه پاسخگویی به این مطالبه به حق مردم را فراهم سازیم. 

وی با تاکید براینکه تا زمانی که نسخه هزینه بر برای رفع این مشکل تعریف و اجرا می شود، نیاز به اقدامات کوتاه مدت هستیم، گفت: باید مسکن های کوتاه مدت برای رفع بخشی از مشکلات ترافیکی تا زمان به ثمر نشستن پروژه های کلان ترافیکی که توسط مجموعه مدیریت شهری تعریف شده انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج حضور هرچه بیشتر نیروهای راهنمایی رانندگی را در کاهش ترافیک شهر ضروری خواند و گفت: باید با تعامل هرچه زمینه رضایتمندی شهروندان در این خصوص فراهم شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز