عیدی ۱۰ میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان کرج به خانواده زندانیان

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸:۲۶
کد خبر: ۱۴۴۹۲۴۲
عیدی ۱۰  میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان کرج به خانواده زندانیان
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان کرج گفت: انجمن حمایت از زندانیان کرج در آستانه سال نو با واریز عیدی به حساب خانواده‌های تحت پوشش این انجمن در مجموع به ارزش 10 میلیارد ریال شادی را برای آنان به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، رضوان الله مرندی ظهر چهارشنبه اظهار کرد: در 11 ماه گذشته سالجاری به همت انجمن حمایت از زندانیان کرج بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی و حدود 24 میلیارد ریال کمک غیر نقدی در قالب سبد کالا به خانواده زندانیان کرج اهدا شده است.

 مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان کرج با اشاره به اهم کمک‌های این انجمن به خانواده زندانیان گفت: پس از تاسیس مرکز معاینه فنی حامی توسط این انجمن و ایجاد یک درآمد پایدار، توانستیم خدمات این انجمن را ارتقا ببخشیم و از طرفی با ایجاد اشتغال برای زندانیان در مرکز معاینه فنی آنان را از آسیب‌های اجتماع دور نگاه داریم.

مرندی افزود: کمک به پرداخت اجاره بها، تحصیل، بهداشت و درمان، خرید لوازم خانگی، جهیزیه، قبض برق، اشتغال، آزادی زندانیان و... بخشی از خدمات این انجمن است که تا پایان بهمن ماه بیش از 55 میلیارد ریال صرف این موارد شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان کرج با اشاره به آزادی زندانیان کم بضاعت اذعان کرد: انجمن حمایت  با پرداخت 449 میلیون ریال به آزادی 6 زندانی کمک کرده است تا بنیان خانواده‌های آنان حفظ شود. همچنین در آستانه سال نو مبلغی تحت عنوان عیدی در مجموع به ارزش 10 میلیارد ریال به حساب خانواده‌ها واریز شده است.

انتهای پیام 

نظر شما