حمایت همه جانبه از فعالین قرآنی /پیشرفت ۹۵ درصدی دارالقرآن سنندج

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۶:۲۵
کد خبر: ۱۴۴۹۶۳۸
حمایت همه جانبه از فعالین قرآنی /پیشرفت ۹۵ درصدی دارالقرآن سنندج
استاندار کردستان عنوان کرد که در سال آینده حمایت همه جانبه‌ای از فعالین قرآنی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در نشستی صمیمی با جمعی از  فعالان حوزه قرآنی ضمن صحه گذاشتن بر مشکلات موجود ، گفت:تلاش خواهیم کرد که در سال آینده توجه بیشتری به رفع مشکلات موجود در این بخش و در تخصیص اعتبارات برای گسترش فرهنگ قرآنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خود به عنوان یک فعال قرآنی با مشکلات و مسائل این حوزه آشنایی کامل دارم، یادآوری کرد:انجام اقدامات زیربنایی و اصلاحات اساسی برای ساماندهی فعالیت‌های مستمر قرآنی یک ضرورت است.
زارعی کوشا همچنین رفع دغدغه و نیازهای خادمین و فعالین قرآنی را مورد تاکید قرار داد و افزود:باید یک کار تیمی در این حوزه صورت بگیرد و از ظرفیت دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی و حتی سازمان صمت به عنوان حامی مالی استفاده شود و خود نیز در حد توان برای جذب اعتبارات در این حوزه تلاش خواهم کرد.
استاندار کردستان  در ادامه  به احداث ساختمان دارالقران سنندج نیز اشاره کرد و گفت: ساختمان این مجموعه هم اکنون حدود ۹۵ درصدپیشرفت فیزیکی دارد و در آینده ی نزدیک نیز شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
زارعی کوشا عنوان کرد: ساختمان دارالقران سنندج  باید در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی بکارگیری شود و به عنوان پاتوق فعالین وحافظین قرآنی مورد استفاده قرار بگیرد.
زارعی کوشا همچنین ایجاد اشتغال برای فعالین حوزه قرآنی را یادآوری کرد و اظهار داشت:ایجاد اشتعال برای جوانان از اولویت های مهم دولت سیزدهم در کشور و استان است و اعتقاد دارم که در این رابطه باید توجه ویژه‌ای به اشتغال فعالان قرآنی شود.
وی با بیان اینکه در سالیان گذشته همواره اقدامات زشت و ناپسندی توسط دشمنان برای تخریب قرآن صورت گرفته است:همه ی ما باید دست در دست هم و با وحدت و همدلی توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنیم.

زارعی کوشا در پایان از فعالین قرآنی خواست  در جلسه‌ی آینده طرح ها، ایده ها و راهکارهای خود را برای حل مشکلات این حوزه ارائه دهند.
در این نشست تعدادی از قاریان برتر استان به قرائت قرآن پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز