ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۲ و ماه رمضان

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۹:۴۹
کد خبر: ۱۴۵۱۴۶۲
ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۲ و ماه رمضان
مدیر طرح ساماندهی ناژوان ساعات کاری زیر مجموعه‌های گردشگری این منطقه در نوروز ۱۴۰۲ و ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: مجموعه باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان کشور در ایام نوروز و در ماه مبارک رمضان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۳۰ میزبان گردشگران خواهد بود.

وی افزود: ساعات کاری مجموعه باغ خزندگان ،  موزه صدف‌ها و نرم‌تنان و باغ گیاهان استوایی هر روز از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و روزهای ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ تعریف شده است.

 

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: شهروندان و علاقه‌مندان به تماشای دنیای زیر آب نیز می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰ از مجموعه آکواریوم استفاده کنند.

او ادامه داد: مجموعه شهربازی و کارتینگ ناژوان نیز هر روز حتی در روزهای ماه مبارک از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ پذیرای گردشگران خواهد بود.

قائلی با اشاره به همکاری مجموعه ناژوان با شرکت توسعه اماکن سیاحتی ورزشی سپاهان افزود: ساعات کار تله‌سیژ ناژوان نیز همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا غروب آفتاب خواهد بود.

او با اشاره به ساماندهی و بهینه‌سازی پارکینگ‌های  ناژوان گفت: برای رفاه حال شهروندان و گردشگران مجموعه پارکینگ‌های شش‌گانه ناژوان همه روزه از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ میزبان گردشگران است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تمام مجموعه‌های تفریحی گردشگری ناژوان در طول ایام نوروز به جز سیزدهم فروردین (روز طبیعت)، پذیرای شهروندان و گردشگران است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز