نقی کلانتری : برگزارى مستریونیورس برگ زرینى در تاریخ ورزش مازندران محسوب مى شود

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۱۹:۲۵:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۳۰۵۵
نقی کلانتری : برگزارى مستریونیورس برگ زرینى در تاریخ ورزش مازندران محسوب مى شود
سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: قطعا اگر حمایت هاى رییس فدراسیون نبود، نمى توانستیم در برگزارى مستریونیورس موفق عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران و به نقل از روابط عمومى فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام ، نقى کلانترى ضمن تبریک سال نو  اظهار داشت: فرار رسیدن بهار طبیعت را خدمت مردم  عزیز ایران بخصوص مردم شریف مازندران تبریک عرض نموده و آرزوى سلامتی برای همه مردم کشورم در سال جدید دارم. 

وى در خصوص عملکرد هیات مازندران در سال ١٤٠١ عنوان کرد: سالى که گذشت سال پر باری برای ورزش مازندران بود؛ بخصوص در ورزش بدنسازی که با کمک همکاران و قهرمانان توانستیم اتفاقات بزرگى را رقم برنیم. 

سرپرست هیات مازندران بیان کرد: بزرگترین رویداد امسال برگزاری مسابقات بین المللى مستریونیورس بود که برگ زرینی در تاریخ ورزش مازندران محسوب  می شود. در این رقابت ها بیش از ٥٠٠ ورزشکار داخلى و خارجى در رشته هاى مختلف و براى اولین بار در بخش بانوان حضور داشتند که یک اتفاق تاریخى به حساب مى آمد. 

کلانتری در ادامه ضمن تقدیر از زحمات رئیس فدراسیون بدنسازی افزود: قطعا برگزاری چنین مسابقه ای در سطح بین المللی در استان عزیزمان بدون حمایت های دکتر نصیرزاده و البته آقاى رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی امکان پذیر نبود.

 وى در پایان در خصوص برنامه هیات استان مازندران در سال ١٤٠٢ گفت: برنامه های سال پیش رو به صورت تقویم زمان بندی تدوین شده و انشالله طبق آن پیش خواهیم رفت. این اتفاقات خوبی که در ورزش مازندران رقم خورد نشان دهنده همدلی همه همکارانم در استان می باشد که از آن ها قدردانى مى کنم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز