عامل اخاذی در رامسر با واکنش قاطعانه و مقتدرانه پلیس دستگیر شد

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۴:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۳۳۵۰
عامل اخاذی در رامسر با واکنش قاطعانه و مقتدرانه پلیس دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از بازداشت متهم به اخاذی و تهدید با سلاح سرد در یکی از فروشگاه های مواد غذایی این شهر با واکنش مقتدرانه ماموران انتظامی خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سرهنگ "سید جلیل نبوی رستاقی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در ساعت 22 و 14 دقیقه روز شنبه 5 فروردین ماه سال 1402 در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تهدید با سلاح سرد و اخاذی در یکی از فروشگاه های موادغذایی واقع در بلوار" معلم "شهرستان رامسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: متهم به اخاذی که با مشاهده ماموران پلیس، خود را در چنگ قانون گرفتار دید با چاقو به سمت ماموران حمله ور و با آنان درگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با اشاره به واکنش مقتدرانه ماموران انتظامی از دستگیری متهم در این حادثه خبر داد و افزود: متهم که به اخطارهای پلیس بی اعتنا و همواره با چاقو ماموران را تهدید می کرد با قانون بکارگیری سلاح و با تیراندازی ماموران به ناحیه پا زمین گیر و دستگیر شد.

سرهنگ نبوی از تشکیل پرونده برای متهم واعزام وی به یکی از مراکز درمانی با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز