مشکل کمبود آب شرب ساکنان مناطق شرق سلمانشهر به زودی برطرف می شود

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۴۵۴۳۳۲
مشکل کمبود آب شرب ساکنان مناطق شرق سلمانشهر به زودی برطرف می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، گفت: درپی سفر استاندار مازندران به غرب استان و با پیگیری های صورت گرفته از سوی آب و فاضلاب مازندران، مشکل کمبود آب شرب ساکنان مناطق شرق سلمانشهر شامل سی سرا و گلور به زودی برطرف می شود. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به سفر استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان به غرب مازندران گفت: دراین سفر و در پی نشست با فرماندار عباس آباد موضوع کمبود آب شرب مناطق سی سرا و گلور در دستور کار قرار گرفت.

بهزاد برارزاده افزود: در آخرین روز از اسفند 1401 به دلیل افزایش میزان مصرف آب ناشی از شستشوهای پایان سال و ورود مسافر، ساکنان این مناطق با کمبود و افت فشار آب مواجه شدند که بلافاصله درهنگام تحویل سال و ساعت های اولیه سال نو، با اعزام تانکر سیار آبرسان و مدیریت در شبکه توزیع آب، این کمبود به حداقل رسید.

وی، با اشاره به وجود 1200 مشترک در سی سرا و گلور ادامه داد: برای تامین آب شرب پایدار ساکنان این مناطق، یک حلقه چاه به عنوان منبع جدید تامین آب، شناسایی و بلافاصله با تعیین و اعزام پیمانکار اقدامات لازم برای بهسازی، تجهیز و بهره برداری از آن در حال انجام است.

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران، خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات پیستون زنی، ویدئومتری و انجام کارهای فنی بر روی این چاه و بهره برداری از آن، ظرف چند روز آینده مشکل افت فشار و کمبود آب در مناطق سی سرا و گلور برطرف می شود.

انتهای پیام

نظر شما