از دیدار با پیشکسوتان کشتی تا تجلیل از ملی پوش فوتبال ساحلی

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۴۳۴۰
از دیدار با پیشکسوتان کشتی تا تجلیل از ملی پوش فوتبال ساحلی
عادل عالیشان در ادامه دیدارهای نوروزی، با پیشکسوتان کشتی و ملی پوش فوتبال ساحلی در ساری دیدار کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، عادل عالیشان سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان   مازندران  در ادامه دیدارهای نوروزی با جامعه  ورزش و جوانان  با همراهی عباد دلیری رئیس  ورزش و جوانان  مرکز استان و دیگر مسئولان  ورزش و جوانان  در منزل اصغر ثمربخش پیشکسوت ورزش و رئیس اسبق هیات  کشتی   مازندران  حضور یافت و ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از زحمات و تلاش های وی تقدیر کرد.

 
در این دیدار عالیشان با اشاره به نقش ارزنده پیشکسوتان در توسعه ورزش گفت: این قشر ارزشمند مایه مباهات و افتخار ورزش استان هستند و وظیفه همه ماست که همواره از پیشکسوتان تکریم نماییم.
 
وی در ادامه به نقش اصغر ثمربخش و سلمان قادری در  کشتی   مازندران  و کشور اشاره داشت و بیان کرد : حضور این چهره ها برای  کشتی  و ورزش  مازندران  ضروری است و باید قدردان زحمات این عزیزان برای توسعه ورزش باشیم.

لازم به ذکر است؛ سلمان قادری دیگر پیشکسوت  کشتی   مازندران  نیز در این دیدار نوروزی حضور داشت.

 
ملی پوش مازندرانی فوتبال ساحلی تجلیل شد
 
شامگاه چهارشنبه عادل عالیشان سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان  با همراهی عباد دلیری رئیس  ورزش و جوانان   ساری  و محمودی بخشدار رودپی شمالی با حضور در منزل محمد مرادی ملی پوش خوش آتیه تیم ملی فوتبال ساحلی، ضمن تبریک عید نوروز و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از درخشش این فوتبالیست مازندرانی در رقابت های فوتبال ساحلی آسیا تمجید کرد و از وی تجلیل بعمل آورد.
 
 
گفتنی است؛ محمد مرادی پدیده جوان و ساروی در مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی بهمراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، جام قهرمانی را به ارمغان آورد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز