گام های مهم برای تکمیل دو سالن ورزشی در میاندورود

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۸:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۴۵۷۱
گام های مهم برای تکمیل دو سالن ورزشی در میاندورود
عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران درخصوص تکمیل دو سالن ورزشی نیمه تمام در شهرستان میاندورود گفت : امیدواریم با جذب اعتبارات تخصیص یافته سالن های ورزشی روستای جامخانه و کیاپی در سال‌جاری به بهره برداری برسد. ..

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  عادل عالیشان سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان   مازندران  با حضور در شهرستان  میاندورود  از سالن های ورزشی در روستاهای جامخانه و کیاپی بازدید بعمل آورد. در این بازدیدها که زارعی نماینده ساری و میاندورود، احمدی مدیرکل امور روستایی، مهرافزا مسئول بازرسی استانداری و طالبی فرماندار و اسفندیاری رئیس  ورزش و جوانان   میاندورود  نیز حضور داشتند، درخصوص تخصیص اعتبارات و تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی این دو روستا تصمیماتی اتخاذ شد. 

عادل عالیشان در حاشیه این بازدید با تقدیر و تشکر از حضور و پیگیری های مجدانه مسئولان حاضر بیان داشت؛ امروز گام های مهمی برای تکمیل دو سالن ورزشی روستایی در  میاندورود  برداشته شد. 

وی افزود؛ سالن ورزشی روستای جامخانه از سال 1393 با زیربنای 1000 متر مربع کلنگ زنی شد و تاکنون 2 میلیارد تومان صرف ساخت این سالن ورزشی شد.

 این مقام مسئول با اشاره باینکه تکمیل این سالن ورزشی حدود 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، بیان داشت ؛ با تخصیص اعتبارات مصوب، تلاش مان اینست که تا خردادماه سال‌جاری این سالن ورزشی تکمیل و در اختیار جوانان و مردم منطقه قرار گیرد

 سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان   مازندران  درخصوص سالن در حال ساخت سردار دلها در روستای کیاپی  میاندورود  گفت : این سالن ورزشی نیز با زیربنای 1000 متر مربع در سال 1390 کلنگ زنی شد و تاکنون حدود 1.5 میلیارد تومان صرف ساخت آن گردید که 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشت . 

عالیشان افزود؛ برآورد شده است که تکمیل این سالن ورزشی 2.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که انشالله تا هفته دولت امسال این سالن تکمیل و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز