استاندار سیستان وبلوچستان:

رأی مردم به عنوان مهمترین عنصر ضامن ماندگاری نظام است

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۶۰۳۰۳
رأی مردم به عنوان مهمترین عنصر ضامن ماندگاری نظام است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رأی مردم به عنوان مهمترین عنصر در اختیار مردمان و امکان اعمال اراده آنها را فراهم می‌کند و ضامن ماندگاری و ترغیب است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، به نقل از  استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان ضمن تاکید بر ضرورت حضور و مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، اظهار داشت: رأی مردم به عنوان مهمترین عنصر در اختیار مردمان و امکان اعمال اراده آنها را فراهم می‌کند و ضامن ماندگاری و ترغیب است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این نکته مهمی است که بالاخره عنان و اختیار امور را به دست کسی بسپاریم که آزموده شده باشد و بتواند از عهده اعمال حق مردم به خوبی بر بیاید.

وی ادامه داد: هر چند ممکن است عده‌ای فضا را برای دسترسی به قدرت مسموم کنند و در تلاش باشند تخریب را مبنای کار خود قرار دهند و با روی آوری به روشهای غلط انتخاباتی در جستجوی رأی مردم باشند.

هاشمی با اشاره به اینکه باید مراقب تخریب باشیم، گفت: هر کس قرار است خود را عرضه کند با ارائه نقد بگوید که این راهکار من است. مقایسه برنامه و راهکارهای نامزدها با همدیگر، بهترین رویکرد برای انتخاب اصلح است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما باید این تذکر را به همدیگر بدهیم و یادآور روزهایی باشیم که توانستیم بعد از انقلاب و بعد از جنگ، نظامی را پایه‌گذار باشیم که رأی خود را جاری سازیم، پس باید رأی خود را محترم بشماریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز