فرماندار کرمانشاه:

باید دستاوردها به مردم معرفی شوند

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۳:۵۹
کد خبر: ۸۰۱۳۰۸
باید  دستاوردها به مردم معرفی شوند
سمن‌ها در آستانه چهل سالگی انقلاب برای ایجاد شور و نشاط در جامعه بکوشند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این نشست از سازمان‌های مردم نهاد خواست تا در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب با معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای ایجاد شور و نشاط در جامعه بکوشند.

 او افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای مهم و خوبی با خود به همراه آورد که باید این دستاوردها به مردم معرفی شوند.

فرماندار کرمانشاه از نمایندگان سمن‌ها خواست تا دستاوردهای چهل ساله انقلاب را برای نسل جوان تشریح کنند، زیرا نسلی که سال‌های قبل از انقلاب را درک نکرده با آن روزها آشنایی ندارند.

رنجبر تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد اثرگذاری خوبی بین مردم و به ویژه نسل جوان دارند و باید از این ظرفیت برای معرفی دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

او افزود: بی‌تفاوتی هیچکس در معرفی دستاوردهای انقلاب پذیرفتنی نیست و هر کس برای معرفی دستاوردهای نظام به مردم نکوشد، به نظام و انقلاب خیانت کرده است.

فرماندار کرمانشاه از شکل‌گیری سازمان‌های مردم نهاد به عنوان یکی از دستاوردهای خوب نظام ذکر کرد و گفن: سمن‌ها که برگرفته از هسته‌های مردمی بوده و در حال تقویت هم هستند، در واقع یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب و تدوام نظام بوده و خواهند بود.

رنجبر از امینت به عنوان یکی از مهم‌ترین داشته‌های نظام عنوان کرد و گفت: باید دست به دست هم داده و این امنیت را پاس بداریم.

او افزود: نمی‌توان منکر مشکلات اقتصادی امروز کشور و کرمانشاه شد، با این حال باید برای ایجاد روحیه امیدواری در جامعه تلاش کرد.

فرماندار کرمانشاه گفت: مشکلات اقتصادی هم به یاری خداوند و با تلاش و مجاهدت مسئولین و جوانان مرتفع شوند.

رنجبر به هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انقلاب اشاره کرد وگفت: خیلی‌ها در تلاشند تا دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهند که متاسفانه برخی از خودی‌ها هم دانسته و نداسته آب در هاون دشمن می‌ریزند.

او افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات زیادی علیه نظام انجام داده‌اند و  بزرگ‌ترین توطئه طراحی شده از سوی دشمنان نظام تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران بود که البته با صبوری مردم و مجاهدت رزمندگان اسلام در این جنگ یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست بیگانگان نیفتاد.

فرماندار کرمانشاه به گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه داشاره کرد و گفت: یک نمونه از این دستاوردها را در تعداد دانشجویان دانشگاه‌ها می‌توان نظاره‌گر بود، به نحوی که قبل از انقلاب در کرمانشاه تنها 295 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تحصیل می‌کردند که این تعداد در شرایط کنونی به بیش از پنج‌هزار تن رسیده و این آمار در مورد دانشگاه رازی 1800 دانشجو بوده که امروز به بیش از 12هزار تن رسیده و این جدا از آمار دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور و دانشگاه آزاد و ... است.

رنجبر ادامه داد: فرودگاه کرمانشاه قبل از انقلاب یک ترمینال کوچک مسافربری با یک پرواز به مقصد تهران بود که این فرودگاه امروز به عنوان فرودگاه‌هاب غرب کشور مطرح است.

او برخورداری از قطار، برخورداری 570 روستا از آب آشامیدنی سالم، برخورداری بخش زیادی از مردم از نعمت گاز، نبود هیچ روستای بالای 10 خانوار بدون برق، تهیه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار و... از دیگر دستاورهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه بود که رنجبر از آنهاعنوان کرد.

فرماندار کرمانشاه نمایندگان سمن‌های حاضر در نشست نقطه نظرات خود را پیرامون برگزاری مطلوب برنامه‌های چهل سالگی انقلاب مطرح کردند و قرار شد این افراد طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن چهل سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز