پنجاه و یک نفر ثبت نام کننده نهایی دوره نهم انتخابات اتاق ارومیه

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۰:۵۶
کد خبر: ۸۰۷۸۴۶
پنجاه و یک نفر ثبت نام کننده نهایی دوره نهم انتخابات اتاق ارومیه
رییس هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه گفت : نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان این اتاق ۱۱ اسفند ماه امسال و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی ، جعفر صادق اسکندری درگفت و گو با خبرنگاران افزود:همه مقدمات و تمهیدات برای برگزاری یک انتخابات سالم و متناسب با شان و تاریخ اتاق فراهم شده و تاکنون برای شرکت در آن ۵۱ نفر از افراد حقیقی و حقوقی واحدهای تولیدی و صنعتی و عضو اتاق ثبت نام کردند.

وی ادامه داد : در بررسی صلاحیت ها تطبیق سوابق و مدارک داوطلب با قانون و مقررات مذ نظر قرار می گیرد و نتیجه در سریع ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

به گفته رییس هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه از ۵۱ داوطلب حضور در انتخابات این دوره  ۲۴ نفر  بخش بازرگانی، ۶ نفر در بخش معدن، ۱۲ نفر در بخش صنعت و ۹ نفر در بخش کشاورزی نام نویسی کردند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۱۵ نفر به عنوان اعضا جدید هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه  به مدت چهار سال انتخاب می شوند.

اسکندری یادآوری کرد: از این تعداد در بخش بازرگانی ۵ نفر، در بخش صنعت ۵ نفر، در بخش کشاورزی ۳ نفر و در بخش معدن نیز ۲ نفر انتخاب می شوند.

رییس  هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق ارومیه اظهار داشت: انتخابات  این دوره به صورت تمام الکترونیکی و از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد و در صورت نیاز مدت آن تا سه  ساعت قابل تمدید است.

اسکندری افزود: مطابق قوانین و مقررات مدون، مسوولیت اجرای تمامی مراحل انتخابات بر عهده هیات های نظارت اتاق ها بوده و در ادامه روند، انجمن نظارت و شورای عالی انتخابات بر هرگونه ابهام و اعتراض های نامزدها رسیدگی می کنند.

رییس  هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق ارومیه اظهار داشت: انتخابات دوره گذشته به صورت نیمه الکترونیکی برگزار شد ولی این دوره از انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود و هیچ گونه دخالت مکتوب در آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نتایج انتخابات نیز به صورت الکترونیکی مشخص می شود، ادامه داد: اعضایی از اتاق بازرگانی ارومیه می توانند در انتخابات شرکت کرده و به نامزدها رای دهند که تا روز اخذ آرا دارای کارت بازرگانی و سابقه یک سال عضویت در اتاق بازرگانی باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس همین آیین‌نامه‌ها و قوانین کاندیداها از هشت روز قبل از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از رای‌گیری فرصت تبلیغات دارند، خاطرنشان کرد: از نامزدهای انتخابات درخواست داریم فقط در همین موعد قانونی تبلیغات کنند و از ورود زودهنگام و غیرقانونی به فضای تبلیغات خودداری کنند.

رییس هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق ارومیه از نامزدهای این دوره از انتخابات خواست خارج از مدت قانونی از انجام هر نوع تحرک و فعالیتی که شائبه تبلیغاتی داشته باشد، خودداری کنند.

جعفر صادق اسکندری همچنین از شرکت کنندگان در انتخابات خواست برای داشتن اتاق بازرگانی قوی و توانمند از دادن رای به صورت صنفی خودداری کرده و افراد توانمند را برای اتاق ارومیه انتخاب کنند.

وی با اشاره به اهمیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: این اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی بازوی مشورتی برای تهیه لوایح و طرح های مجلس و دولت است.

وی میزان مشارکت اعضای اتاق بازرگانی ارومیه در دوره گذشته انتخابات هیات نمایندگان این اتاق را بیش از ۷۰۰ نفر اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز