روزه گرفتن اصلا تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن ندارد

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۰۱:۰۱:۵۰
کد خبر: ۹۹۰۸۷۳
روزه گرفتن اصلا تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن ندارد
اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که روزه گرفتن اصلا تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن در سایه گسترش ویروس کرونا در جهان را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ویروس کرونا تاثیری بر روزه گرفتن ندارد.

در این بیانیه آمده است: شرایط جهان را در سایه گسترش ویروس کرونا رصد می‌کنیم به ویژه آنکه جهان اسلام به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: حرف و حدیث های نادرست در خصوص روزه ماه رمضان در سایه گسترش ویروس کرونا افزایش یافته است به طوری که از این مسئله به عنوان بهانه ای برای روزه نگرفتن استفاده می شود.

در این بیانیه تاکید شده است: شبهه ای ایجاد شده در خصوص اینکه ویروس کرونا بر سیستم ایمنی بدن در زمان روزه داری تاثیر می گذارد اما باید گفت که روزه ماه رمضان از مهمترین ارکان اسلام است و جزء وظایف فردی به شمار می رود مگر آنکه شخص مورد نظر بیمار و یا باردار و یا مسن و یا در سفر باشد.

در بیانیه اتحادیه علمای مسلمان آمده است: پژوهش های علمی از سوی دانشمندان مسلمان و غیر مسلمان نشان می‌دهد که روزه سیستم ایمنی بدن را ضعیف نمی‌کند بلکه برای آن مفید است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز