آغاز همکاری رسمی بین کشور عراق و دانشگاه علوم پزشکی کاشان

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۷۰۸۸۸
آغاز همکاری رسمی بین کشور عراق و دانشگاه علوم پزشکی کاشان
مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز همکاری مشترک بین این واحد دانشگاهی و دانشگاه‌های عراق با سفر رایزن فرهنگی این کشور به‌صورت رسمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان، با سفر رایزن فرهنگی کشور عراق به دانشگاه علوم پزشکی کاشان و توافقات بعمل آمده، همکاری های مشترک بین کشور عراق و این دانشگاه بصورت رسمی آغاز شد.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به جایگاه مناسب این دانشگاه در نظام رتبه بندی تایمز گفت: با توجه به ظرفیت های علمی، آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مقدمات همکاری های رسمی بین کشور عراق و این دانشگاه در نشست مشترکی به نمایندگی رایزن فرهنگی این کشور و معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه فراهم شد.

غزاله مشکدانیان تصریح کرد: با حضور رایزن فرهنگی عراق نقشه راه توسعه همکاری‌های مشترک در سال‌های آینده بین این دانشگاه و کشور عراق ترسیم شد و ما با تمام توان سعی خواهیم کرد، که تمام مفاد این توافقات اجرایی شود تا شاهد ارتقاء بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه باشیم.

وی با اشاره به محورهای این همکاری اظهار داشت: انجام تحقیقات پژوهشی مشترک در حوزه‌های مختلف، تبادل استاد و دانشجو، راه‌اندازی رشته‌های جدید تحصیلی و توریسم سلامت می‌تواند از جمله محورهای همکاری‌های دوجانبه است.

امجد حمید آل مظفر رایزن فرهنگی کشور عراق، نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات ارزنده دانشگاه گفت: تمایل داریم دانشجویان ما در جمهوری اسلامی ایران تحصیل کنند و فرهنگ ایران را بیاموزند. کشور ایران برای ما ارزشمند است و از مسئولان دانشگاه های ایران می خواهیم با ما و دانشجویان عراقی همکاری داشته باشند.

به گزارش برنا، تاکنون با پیگیری های دفتر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و تغذیه از کشورهای هند، تاجیکستان، بنگلادش، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، بحرین و یمن دانشجو پذیرش شده است.

عراق

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز