غرش شیران زرد در نصف‌جهان/ دانشگاه آزاد، مقابل سپاهان، رد شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۵۹۶۸
غرش شیران زرد در نصف‌جهان/ دانشگاه آزاد، مقابل سپاهان، رد شد
تیم کشتی‌فرنگی سپاهان با برتری در دو دیدار رفت‌ و برگشت مقابل دانشگاه آزاد به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، تیم کشتی‌ فرنگی این باشگاه در دور برگشت از مسابقات هفته سوم لیگ برتر در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم بود و با نتیجه ۸ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

تیم کشتی سپاهان

علی‌ نوربخش در وزن ۵۵ کیلوگرم با نتیجه ۸ بر ۵ مغلوب مهدی جواهری شد؛ در دسته ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد  با حساب ۷ بر ۲ از سد محمد جان‌قلی گذشت.

آرمین محب‌ثابت کشتی‌گیر وزن ۶۳ کیلوگرم سپاهانی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ رضا قیطاسی را شکست داد؛ دانیال  سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم با نتیجه ۳ بر یک بر اهورا بویری غلبه کرد.

در دسته ۷۲ کیلوگرم، شاهین بداغی ۷ بر ۵ مغلوب امیر عبدی شد، علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم با نتیجه ۹ بر یک مقابل هادی علیزاده به برتری دست یافت.

تیم کشتی سپاهان

عباس مهدی‌زاده با نتیجه قاطع ۱۰ بر یک در دسته ۸۲ کیلوگرم فرشاد رستمی‌کیا را از پیش رو برداشت؛ علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم در یک کشتی نفس‌گیر مقابل امیررضا مرادیان به تساوی ۳ بر ۳ رسید اما با توجه به ترتیب امتیازات پیروز میدان لقب گرفت.

تیم کشتی سپاهان

مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۴ بر ۰ قادر عبدالهی را شکست داد و در پایان علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم پس از تساوی یک بر یک مقابل مهدی علیاری با توجه به ترتیب امتیازات به پیروزی دست یافت.

شاگردان جزینی که در مسابقات صبح نیز مقابل مهمان خود به برتری دست یافته بودند، با کسب دو پیروزی در برابر رقیب مستقیم به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

مرحله نیمه‌نهایی و فینال بیست‌ و دومین دوره لیگ‌برتر کشتی فرنگی کشور روز ۱۸ آذر ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

تیم کشتی سپاهان

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز