مربی مس کرمان: سابقه بازیهای درخشان دو تیم مس و ذوب آهن فراموش شدنی نیست/ سوپرایز خواهیم داشت

۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۱۸۸۵
مربی مس کرمان: سابقه بازیهای درخشان دو تیم مس و ذوب آهن فراموش شدنی نیست/ سوپرایز خواهیم داشت
مربی مس کرمان می گوید به جدول نگاه نمی کنیم چرا که ذوب آهن با توجه به بازیهای خوبی که داشته انصاف نیست که در چنین جایگاهی باشد، تیمی محترم که سابقه حضور در جام باشگاههای جهان را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آرتا منهاجی با آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش و همراهان در حادثه ای که رخ داده، اظهارداشت: امیدوارم اصفهان همیشه زیبا و پر تحرک باشد، اول در مورد ذوب آهن اول بگویم، تیمی محترم با سابقه درخشان که همیشه بازیهای باکیفیتی را به نمایش گذاشته است و سابقه حضور در جام باشگاههای آسیا و جهان را در کارنامه خود دارد. تیمی که هیچگاه مصاف های خوب و خاطره انگیزی که با یکدیگر داشته ایم فراموش شدنی نیست.

وی ادامه داد: تارتار سرمربی با دانش و باهوشی که ثبات هم داشتند، حریف محترم و شایسته ای که با توجه به بازیهای درخشان و باکیفیتی که به نمایش گذاشته‌، امتیاز کسب نکرده است. ما نگاه به جدول نداریم، شرایط جدول و همسایگی دو تیم در جدول رقابت‌هاحساسیت ها را زیاد کرده است.

مربی تیم مس کرمان در خصوص روند رو به پیشرفت و تهاجمی بازی کردن تیم مس گفت: ما اخیرا روند بهتری داشته ایم به لحاظ نتیجه گرفتن، هرچند می توانستیم نتایج بهتری بگیریم؛ البته با گذشت زمان وضافه شدن بازیکنان روند بهتر شد. در مورد گل های زده شده و تهاجمی بازی کردن تیم این خاصیت  سرمربی جوان و پر ریسکی است که داریم، البته تهاجمی بازی کردن عواقبی دارد. شرایط سازمانی ما بهتر از قبل شده است.

وی اضافه کرد: در مورد ذوب آهن نیز تفکرات و روند کاری تارتار را می شناسیم و تیم های ایشان همیشه یک سازماندهی خاص خود را دارند و تفاوت این بازی این  است که در خانه خود هم بازی می کنند و ما نیز برای بازی فردا نیز سوپرایزهای خاصی داریم.

من حاجی در خصوص مصدومان تیمش گفت: شروین متاسفانه از ناحیه دست شکستگی دارد و البته نوع مصدومیت وی نیازی به عمل ندارد؛ اما اگر ضربه بخورد، ممکن است نیاز به جراحی پیدا کند و باید صبر کنیم تا پیوند استخوانی که دارد انجام شود و انشالله که در هفته آینده به ترکیب تیم اضافه می شود و همراه تیم به اصفهان نیامده است.

انتهای پیام

نظر شما