تارتار: امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است/ باید از قلعه نویی حمایت کنیم

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۷۸۲۶
تارتار: امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است/ باید از قلعه نویی حمایت کنیم
سرمربی فوتبال ذوب آهن در خصوص آسیب دیدن تیمها از ناحیه داوری می گوید بهترین کار این است که سیستم VAR بیاید تا عدالت اجرا شود؛ اگر همه به هم کمک کنیم و VAR را به ایران بیاوریم تا تمام تیم ها سودکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: برای نساجی به غیر بازی فردا مقابل ما آرزوی موفقیت می کنم. امتیاز حساس این بازی می‌تواند بین تیم برنده و تیم‌های پایین‌تر فاصله ایجاد کند که امیدوارم مانند دو هفته گذشته بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به ۳ امتیاز این مسابقه مهم در پایان به نام تیم ما ثبت شود.

وی افزود: در طول هفته روی بحث تهاجمی تیم نساجی که نقطه قوت آن‌ها است، کار کردیم و البته می‌توانیم از ضعف دفاعی آن‌ها استفاده کنیم و به گل برسیم، اگر بخش جلو را خوب کنترل کنیم، می‌توانیم به ۳ امتیاز بازی برسیم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به مطهری و بیانیه دادن باشگاه ذوب‌آهن،اضافه کرد: به تیم نساجی کاری نداریم. ما واقعا تیم نجیبی هستیم و فکر می‌کنم در چند سال گذشته در زمینه آسیب دیدن از اشتباهات داوری در جایگاه اول هستیم و بیشترین آسیب را از ناحیه داوری دیده‌ایم. ۲ گل سالم ما مردود اعلام شد و مجبور بودیم از حق تیممان دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: اتفاقات بازی رفت گذشته است‌. ما فقط خواستیم، اعلام کنیم در این موضوع مظلوم واقع شده‌ایم و هدف خاصی را دنبال نمی‌کنیم. امیدوارم داور بازی نیز فردا بهترین فرد میدان باشد. من هم راضی نیستم حقی از نساجی ضایع شده و به ما داده شود و تنها می‌خواهیم عدالت اجرا شود.

وی ادامه داد: بهترین کار این است که سیستم VAR بیاید تا عدالت اجرا شود؛ اگر همه به هم کمک کنیم و VAR را به ایران بیاوریم، همه سود خواهیم برد و هیچ چیزی بهتر از عدالت نیست.

تارتار در خصوص حضور قلعه‌نویی به عنوان سرمربی  تیم ملی گفت: افتخار می‌کنم که یک مربی ایرانی سکان هدایت تیم ملی را به دست بگیرد، آرزوی موفقیت برای مربی تیم ملی دارم، همه باید از او حمایت کنیم زیرا نماینده ما مربیان است، باعث افتخار است این مربی تیم ملی را هدایت کند.

وی همچنین در مورد صحبت‌های ساکت الهامی خاطرنشان کرد: باید همیشه احترام همه همکاران را نگه داریم و باید به یکدیگر احترام بگذاریم، در ابتدای فصل در ایفمارک یک مصاحبه داشتم و اعلام کردم در این مکان جای تست روانشناسی خالی است، ما مربیان باید گروه ۴۰ - ۵۰ نفره را درس بدهیم و اگر مربیان از نظر روانی سالم نباشند، به بدنه فوتبال و جوانان خود ضربه می‌زنیم.

وی افزود: مربیان باید تست‌های روانشناسی را پشت سر بگذارند تا مجوز بگیرند، این نکته بسیار مهم است، باید بازیکنان را به درستی درس اخلاق دهیم، این‌که بی‌احترامی کنیم و هرچیزی را به زبان بیاوریم و بعد از آن عذرخواهی کنیم، در شان و شخصیت یک مربی نیست.

تارتار با اشاره به نیاز حمایت هواداران گفت: از هواداران می‌خواهم فردا هم به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند و تا آخر بازی با تشویق های خود تیم را حمایت کنند. اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم، می توانیم به کسب جایگاه بهتر امیدوار باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز