شکوری:اصفهان یکی از قطب های فوتبال کشور است

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۴۴۹۸۱۷
شکوری:اصفهان یکی از قطب های فوتبال کشور است
سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: با کاهش کمی دوره های آموزشی فدراسیون به دنبال ارتقا کیفی سازی هستیم و نمونه آن کلاس هایی بوده که در این اواخر از جمله کلاس اصفهان برگزار شده که در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، با بیان اینکه بعداز ۱۲ سال دوره سطح Aمربیگری آسیا در اصفهان برگزار شد، اظهارداشت: این دوره در سطح مطلوب و خوب با حضور بازیکنان ملی و مربیان کارکرده ای که طی سالهای گذشته در استان اصفهان مربیگری داشتند، برگزار شد.  به گفته مدرس کلاس کیفیت کلاس بسیار بالا بوده است.

وی افزود: در آینده با توجه به سیاستهایی که فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش دارد به دنبال ارتقا  کیفیت های دوره های آموزشی هستیم و خوشبختانه استان اصفهان به عنوان یکی از قطب های فوتبال در کشور کلاس بسیار خوبی را برگزار کرده است.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در فدراسیون و کمیته آموزش سعی داریم در آینده نیز کلاس های بسیار خوب و باکیفیت را برگزار کنیم و به دنبال این هستیم با کاهش کمیت به سمت کیفیت سازی برویم و کلاسهایی که تا پایان سال برگزار شد از جمله کلاس اصفهان این شرایط را داشت و به بهترین نحوه و کیفیت برگزار شد.

شکوری با بیان اینکه برای ۲۴ مربی که در این کلاس حضور داشتند، آرزوی موفقیت دارم، گفت: آنها ۲۴ روز شبانه روزی تلاش کردند و خودشان را به علم روز دنیا مجهز کردند، همان گونه که به مربیان دوره متذکر شدم حضور در این کلاس‌ها و گرفتن مدرک آن لازم است؛ اما کافی نیست و ببیند در فوتبال روز دنیا چه اتفاقاتی رخ می دهد. به عنوان کسانی که می توانند فوتبال ما را متحول کنند باید به دنبال این باشند که مطالب به روز فوتبال را استخراج کرده و به علم روز فوتبال مجهز شوند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز