رنگ‌آمیزی یک میلیون و ۴۰۶ هزار متر جدول در شهر اصفهان

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۴۵۰۴۷۹
رنگ‌آمیزی یک میلیون و ۴۰۶ هزار متر جدول در شهر اصفهان
رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: از پانزدهم بهمن سال‌جاری روزانه ۷۵۰ نفر از سوی انجمن حمایت از زندانیان برای رنگ آمیزی نقاط مورد نظر در شهر مشغول به‌کار بودند که نتیجه آن رنگ‌آمیزی یک میلیون و ۴۰۶ هزار متر جدول و ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع نرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، رامین میرعسگری با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی های صورت گرفته حدود ۴۳۰ تن رنگ برای رنگ‌آمیزی نقاط مورد نظر در سطح شهر خریداری شد.

او ادامه داد: همچنین مقرر شد که طرح رنگ آمیزی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان انجام شود که در این راستا، قرارداد این همکاری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حوزه اجرا منعقد شد و از 15 بهمن سال‌جاری روزانه ۷۵۰ نفر از سوی این انجمن مشغول به‌کار شدند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: این طرح منجر به رنگ‌آمیزی یک میلیون و ۴۰۶ هزار متر جدول ، ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع نرده و تعدادی از المان‌ها و وسایل بازی در سطح پارک‌ها شد.

او با اشاره به اجرای طرح خانه‌تکانی محله‌های شهر از سوی شهرداری خاطرنشان کرد: شست‌وشوی محلات، امحای برچسب‌های تبلیغاتی از روی در و دیوار منازل، رنگ آمیزی موانع و المان‌های ترافیکی و همچنین ایستگاه‌های اتوبوس از جمله اقداماتی است که در آستانه سال نو توسط نیروهای شهرداری انجام شد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز