قدردانی استاندار اصفهان از ستادهای تسهیل سفرهای نوروزی در نقاط مختلف استان

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۷:۲۹
کد خبر: ۱۴۵۱۵۸۱
قدردانی استاندار اصفهان از ستادهای تسهیل سفرهای نوروزی در نقاط مختلف استان
استاندار اصفهان با بیان این که مجموعه باغ فدک، امکان اسکان ۱۲ هزار گردشگر را داراست که با بضاعت مجموعه های ستاد تسهیل سفرهای نوروزی شرایط مناسبی فراهم کرده است، از تلاش های ستادهای تسهیل سفرهای نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جریان بازدید از باغ فدک اصفهان، با قدردانی از دست‌ اندرکاران ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان، گفت: این ستاد از چند ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و در این راستا مجموعه های مختلف در استان تلاش کردند با بهره‌مندی از تجربیات گذشته زمینه‌سازی لازم جهت ارتقای سطح خدمات خود را در نوروز ۱۴۰۲ فراهم کنند.

وی افزود: ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در ۲۸ شهرستان استان اصفهان تشکیل شده است و به ریاست فرمانداران، جلسات مستمر آن برگزار می شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: در شهرستان اصفهان نیز با محوریت فرماندار و شهردار محترم اصفهان ظرفیت‌های فوق‌العاده ای برای استقبال و اسکان مسافران درنظر گرفته شده است.

مرتضوی، استان اصفهان را یکی از مقاصد اصلی گردشگران در نوروز و ایام تعطیلات دانست و گفت: حسب این موقعیت، تلاش کردیم تا با برنامه‌ریزی رویدادها و ایجاد زیرساخت های مناسب ظرفیت سازی لازم جهت استقبال و اسکان مسافران نوروزی انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت باغ فدک در اسکان مسافران نوروزی، اظهار کرد: این مجموعه امکان اسکان ۱۲ هزار گردشگر را داراست که با بضاعت مجموعه های مختلف استان شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم شده است.

استاندار اصفهان همچنین در پایان از مجموعه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان و بالاخص شهرستان اصفهان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز