ثبت راهنمایی یک‌هزار و ۹۹ مورد خودروی مسافران نوروزی اصفهان در ۲۴ ساعت

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۱۷۹۹
ثبت راهنمایی یک‌هزار و ۹۹ مورد خودروی مسافران نوروزی اصفهان در ۲۴ ساعت
مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷ روز سه‌شنبه یکم فروردین تا ساعت‌ ۷ روز چهارشنبه دوم فروردین، یک هزار و ۹۹ مورد راهنمایی خودرو مسافران انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، روح‌الله ابوطالبی با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان (کمیته قضائی و انتظامی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان) اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ روز سه‌شنبه یکم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ روز چهارشنبه دوم فروردین ۷۳ مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شده است.

او افزود: در این بازه زمانی تعداد ۴۶۶ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد یا مسافری، اقدام به برپایی چادر در سطح شهر کند، مأموران تذکر می‌دهند  و در محل می‌مانند تا چادر جمع شود.

او با بیان اینکه از صبح روز گذشته تا صبح امروز یک هزار و ۹۹ مورد راهنمایی خودرو مسافران انجام شده است، گفت: اکیپ‌های نود و پنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده‌اند یا جمع‌آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جذب مسافر می‌کنند، فعال شده است.

ابوطالبی افزود:در این بازه زمانی، هدایت و ساماندهی ۱۱ متکدی و سه دست‌فروش در شهر انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز