ساپینتو: تمام تمرکزمان روی بازی با ذوب آهن است/ برای رویای بازی در آسیا به استقلال آمدم

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۴۵۴۴۲۹
ساپینتو: تمام تمرکزمان روی بازی با ذوب آهن است/ برای رویای بازی در آسیا به استقلال آمدم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص احتمال حذف استقلال از جام باشگاههای آسیا می گوید یکی از دلایلی که به استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت:  قبل از وقفه لیگ در شرایط فوق العاده ای بودیم و امیدوارم بتوانیم همان روند را ادامه دهیم. در ۹ روز گذشته با وجود مشکلاتی که هر روز کنار تیم بوده تمرینات خیلی خوبی را سپری کردیم.

وی افزود: امیدوار به پیروزی در بازی فردا مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی هستیم. کن حرفه ای هستم و شغل من این است که برای بازیکنان و هواداران با وجود تمام مشکلاتی که می دانید صد درصد وجودم بگذارم تا به برتری برسیم. ۴ ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ام؛ اگر بخواهم، الان می توانم قراردادم با استقلال را لغو کنم و باشگاه نیز باید تمام مطالبات من را پرداخت کند، اما تا آخر با بازیکنان و برای هواداران سخت می‌جنگیم تا هر دو جام را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص احتمال حذف استقلال از آسیا تاکید کرد: طبیعی است که وضعیت موجود من را نیز ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.

وی در مورد رفتن از استقلال به دلیل حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: الان وقت صحبت کردن در این مورد نیست. تمرکزمان بر بازی مقابل ذوب آهن و بردن این تیم است. ذوب آهن تیم خوبی است و من روی این موضوع تمرکز کرده‌ام.

ساپینتو همچنین در مورد دیدار دربی تهران در مقابل پرسپولیس، اظهارداشت: زمان صحبت کردن در مورد آن بازی نیست. به موقع در آن صحبت خواهیم کرد، بازی بسیار سختی مقابل ذوب آهن داریم و تمرکزمان روی بازی مقابل ذوب آهن است.

وی با ابزار خرسندی از بازگشت ملی پوشان تیمش گفت: از حضور هر ۳ بازیکنم خوشحالم، با تمام احترامی که برای مربی تیم ملی قائل هستم فکر می کنم بازیکنان بیشتری از استقلال می توانستند به تیم ملی دعوت شوند.

ساپینتو در مورد دیدار با ذوب آهن تصریح کرد: آمار گل‌های خورده دو تیم مساوی است. ذوب آهن در فاز تهاجمی سه بازیکن خوب دارد و موقعیت‌های گل زیادی درست می کند و کیفیت خوبی دارد. ما به تیمی که فردا مقابلمان به میدان می‌رود احترام می گذاریم. شاید فردا عقب‌تر بنشینند و البته ما روی این موضوع کار کرده ایم، ۳ امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است و نمی توانیم هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ذوب آهن خیلی خوب دفاع می کنند، افزود: آنها همچنین خیلی در حمله سریع هستند. ما باید تعادل خود را حفظ کنیم. ذوب آهن تیم خیلی خوبی است  و در لیگ رقابتی به میدان می رویم و هیچ دیدار آسانی نداریم. امیدواریم فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد تیم ملی در دو بازی دوستانه اظهارداشت: تیم ملی فوتبال در دو بازی با سرمربی جدید به میدان رفته و صحبت کردن در این مورد، خیلی زود است. امیداورم مربی تیم ملی با حمایت همه جانبه بتواند نتایج خیلی خوب و فوق العاده ای به دست آورد و موفق باشد.

ساپینتو همچنین درباره اظهارات رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد استفاده از مربیان خارجی از جمله او در حوزه دانش افزایی گفت: صد درصد برای این مساله در دسترس و آماده همکاری هستم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز