پرافتخارترین داور هندبال رئیس کمیته داوران هندبال شد

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۷۹۵۴۴
پرافتخارترین داور هندبال رئیس کمیته داوران هندبال شد
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران، محسن کرباسچی به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، طی حکمی از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران، محسن کرباسچی به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال انتخاب شد.

محسن کرباسچی معاونت ورزش قهرمانی باشگاه ذوب آهن و سرپرستی تیم فوتبال این باشگاه را در کارنامه خود دارد و یکی از داوران و ناظران بین المللی هندبال ایران به شمار می آید.

وی که داور درجه A بین المللی هندبال است، سابقه قضاوت در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک و فینال بازی‌های آسیایی دوحه قطر، بازی‌های آسیایی گوانگجو چین 2010 و رده‌بندی مسابقات المیپیک 2018 چین را در کارنامه دارد.

رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون هندبال، همچنین حضور و قضاوت در 14 دوره مسابقات جام جهانی و مسابقات جهانی چک 2005، روسیه 2006، آلمان 2007، کرواسی 2009 و سوئد 2011، مسابقات سوپر گلاب باشگاه‌های جهان 2007 در مصر و 2010 در قطر، فینال باشگاه‌های آسیا در جده، فینال جوانان آسیا 2016 هیروشیما ژاپن، قهرمانی آسیا انتخابی جهانی 2011 لبنان، مسابقات باشگاه‌های آسیا 2005 اردن و چندین تورنمنت بین‌المللی دیگر را تجربه کرده است.

کرباسچی همچنین ناظر فنی مسابقات نوجوانان و جوانان جهان در روسیه، بزرگسالان جهان در فرانسه، جوانان جهان در الجزایر، نوجوانان جهان در آلمان، جوانان جهان در مجارستان و اسپانیا را برعهده داشته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز