صادرات بنزین ۵۰۰ تومانی در دولت سابق

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۳:۰۷
کد خبر: ۱۳۳۱۳۶۸
صادرات بنزین ۵۰۰ تومانی در دولت سابق
با وجود اینکه طرح بحث ارزان فروشی بنزین از سمت کمیسیون انرژی و معاون وزیر نفت بازتاب زیادی به همراه داشت اما افکار عمومی این انتظار را دارد که مدارک این پرونده به مراجع قضایی فرستاده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، چندوقت گذشته شایعاتی مبنی بر صادرات بنزین به قیمت 500 تومان در فضای مجازی و شبکه های ضد انقلابی دیده می‌شد.
در ابتدا مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگویی با بیان اینکه در سال 99 برخی محموله‌های بنزین با نرخ 500 تومان در هر لیتر صادر شده است، افزود: درست است که قیمت نفت خام بالا پایین داشته و تحریم‌ها هم اثر گذار بوده است، اما اینکه قیمت فرآورده نفتی از قیمت نفت خام کمتر بشود معقول نیست.
پس از آن جلیل سالاری معاون وزیر نفت ضمن تأیید این موضوع با انتقاد از ممنوعیت ساخت مخازن ذخیره سازی فراورده‌های نفتی گفت: نتیجه این شد که در دولت قبل و دوران کرونا، بنزین به لیتری 500 تومان صادر شد و کمترین مزیت نصیب کشور شد.
اما این داستان به همین‌جا منتهی نشد و با علنی شدن این موضوع، واکنش های داخلی و خارجی زیادی را در بر داشت. برخی این اقدام را، حراج منافع ملی می‌دانستند چرا که در آبان98 با افزایش قیمت ناگهانی بنزین روبرو بودیم.
انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز