از آغاز سال ۲۰۲۳، بیت کوین توانسته ۴۰ درصد رشد کند

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۵:۳۲
کد خبر: ۱۴۲۹۷۰۹
از آغاز سال ۲۰۲۳، بیت کوین توانسته ۴۰ درصد رشد کند
پس از گذراندن یک ترن هوایی و وارد شدن به طوفان نزولی در سال گذشته، بازار ارزهای دیجیتال اکنون قوی ایستاده است. در میان تمام ارزهای دیجیتال، بیت کوین از نظر سود کلان و رهبری بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ پس از گذراندن یک ترن هوایی و وارد شدن به طوفان نزولی در سال گذشته، بازار ارزهای دیجیتال اکنون قوی ایستاده است. در میان تمام ارزهای دیجیتال، بیت کوین از نظر سود کلان و رهبری بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است.

از آغاز سال 2023، بیت کوین توانسته 40 درصد رشد کند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین پس از افزایش 2.11 درصدی در 24 ساعت گذشته، 23696 دلار به فروش می رسد.

فقط بیت کوین و اتریوم نیستند که 40 درصد افزایش یافته اند، حتی ارزهای کوچکتر مانند Solana نیز نزدیک به 50 درصد به سمت بالا برگشته اند. افزایش بازیابی حتی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال را به فراتر از مرز 1 تریلیون دلار رسانده است. یکی از دلایل اصلی چنین پرش عظیمی، فعالیت نهنگ ها است.

MATIC، SHIB و MANA برترین ETH Whale Accumulation87

بر اساس آمار WhaleStats که فعالیت نهنگ‌های کریپتو را دنبال می‌کند، نهنگ‌های برتر اتریوم بیشتر به سمت خرید Shiba Inu (SHIB)، Polygon (MATIC) و Decentraland (MANA) متمایل شده‌اند. در این میان، MATIC در جایگاه اول ایستاده است زیرا در 24 ساعت گذشته توسط 500 نهنگ برتر ETH انباشته شده است.

یکی از دلایلی که نشان‌دهنده خرید بیشتر توکن‌های MATIC برای ETH برتر است، ارتقاء اخیر و هارد فورک شبکه است. ارتقاء و هارد فورک عمدتاً بر کاهش هزینه گاز متمرکز است. علاوه بر این، Santiment ادعا می کند که نهنگ ها موفق به خرید 59 میلیون توکن MATIC شده اند که ارزشی نزدیک به 56 میلیون دلار دارد. در حال حاضر، MATIC در 1.16 دلار با جهش 1 درصدی در 24 ساعت گذشته دست به دست می شود.

در همین حال، دلیل تجمع نهنگ‌ها در شیبا اینو، عرضه بعدی Shibarium Beta است که در 14 فوریه انتظار می‌رود. در حال حاضر، Shiba Inu 1.33% افزایش یافته است و اکنون با قیمت 0.00001208 دلار معامله می‌شود. در نهایت، Decentraland 10 توکن برتر خریداری شده را در بین 100 نهنگ بزرگ ETH در 24 ساعت گذشته در اختیار دارد. در زمان نگارش این مقاله، MANA با قیمت 0.7972 دلار معامله می شود زیرا آلت کوین در 24 ساعت گذشته 13.34 درصد افزایش یافته است.

با این حال، گزارش CPI این هفته یک تأثیرگذار اصلی بر این رالی جاری ارز دیجیتال خواهد بود که در مورد اقدامات بیشتر قیمت تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز