ملاقات مردمی مدیران عالی بانک رفاه کارگران در مساجد تهران

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۴۳۴۱۴۰
ملاقات مردمی مدیران عالی بانک رفاه کارگران در مساجد تهران
به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملاقات مردمی مدیران عالی بانک رفاه کارگران در برخی مساجد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بانک رفاه؛  این ملاقات‌های مردمی در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه و رسیدگی به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم، همزمان با چهل‌وچهارمین فجر انقلاب اسلامی برگزار شدند. 

بر اساس این گزارش، مدیران ارشد بانک رفاه با حضور در این مساجد ضمن دیدار و گفت‌وگوی با شهروندان و نمازگزاران تهرانی، پاسخگوی سوالات و مسائل آنان بودند. 

مدیران عالی بانک رفاه کارگران در دیدارهای صمیمانه خود ضمن تشریح برخی از اقدامات، دستاوردها و خدمات بانکی و حمایتی این بانک و ارائه گزارشی از فعالیت‌های آن در راستای خدمت‌رسانی به کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، کادر درمان و حوزه سلامت کشور و ... پاسخ‌گوی درخواست‌های حاضران بودند. 

شایان ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال‌های مختلف سعی کرده است به طرق مختلف با حضور اثربخش در بین اقشار مختلف مردم به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، به سهم خود گره‌گشای مشکلات و مسائل آنان باشد.  

لازم به ذکر است، بر اساس گزارش سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک رفاه کارگران در سال جاری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری، بانک برتر کشور در شاخص "سریع‌ترین زمان پاسخ‌گویی به سوالات و درخواست‌های مردمی" انتخاب و معرفی شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما