صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی است

۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۱:۲۶
کد خبر: ۱۴۳۵۴۱۶
صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان نفت برای اعتلای ایران، گفت: صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی فعال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران هر ساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نماد حماسه و پیروزی است در یک رویداد باشکوه حضور می یابند تا با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کنند.

وی افزود: همکاران ما در صنعت نفت همچون روزهای آغازین در بهمن ۵۷ در جبهه اقتصادی و صف مقدم جهاد اقتصادی همراه با مردم ایران در صحنه هستند.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: بهمن ۱۴۰۱ خیلی متفاوت‌تر از سال‌های قبل است برای اینکه به طور مشخص در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به دستاوردهای خوبی در شرکت ملی نفت ایران رسیدیم و تصمیم‌های ارزشمندی برای توسعه همه‌جانبه و متوازن گرفتیم.

خجسته‌مهر افزود: تولید حداکثری نفت و گاز، افزایش صادرات، توسعه میدان‌های مشترک، حمایت از دانش‌بنیان‌ها و ساخت داخل و ... از جمله موفقیت‌هایی است که کارکنان پرتلاش شرکت ملی نفت ایران در یکسال گذشته محقق کرده‌اند و به امید خدا این مسیر توسعه با تمام توان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز