ارائه خدمات چک های صیادی در سامانه مباشر ملت برای تمامی مشتریان حقوقی

۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۱:۴۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۷۰۰۰
ارائه خدمات چک های صیادی در سامانه مباشر ملت برای تمامی مشتریان حقوقی
ارائه خدمات مدیریت حساب، مدیریت چک و مدیریت پیامک های بانکی برای کاربران اپلیکیشن مباشر (کاربران تعریف شده مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی حقوقی یا سامانه محب) فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بانک ملت؛  در راستای تسهیل نقل و انتقال چک های صیادی برای مشتریان حقوقی، سرویس‌های چک‌های صیادی از جمله ثبت صدور چک صیاد، تایید دریافت چک صیاد، تایید انتقال چک صیاد، استعلام وضعیت انتقال چک صیاد، استعلام صادرکننده چک صیاد و دارنده چک صیاد در سامانه مباشر ملت امکان پذیر شد.


بر اساس این گزارش، برای فعال سازی خدمات چک های صیادی برای کاربران شرکت‌/سازمان متقاضی، کاربر ارشد مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی حقوقی یا سامانه محب می‌تواند نسبت به تخصیص سرویس‌های صیادی به کاربران موردنظر به تعداد نامحدود و به صورت رایگان (معاف از پرداخت کارمزد)  اقدام کند.


بر این اساس، نحوه تعریف کاربران مباشر و تخصیص خدمات بانکی از جمله خدمات چک های صیادی به آنان،  در راهنمای کاربر ارشد مشتری در صفحه ورودی سامانه بانکداری اینترنتی حقوقی، قابل مشاهده و دریافت است.


مشتریان استفاده کننده از سامانه محب در صورت نیاز به دریافت راهنمای کاربری مباشر می‎توانند با مرکز پشتیبانی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق با شماره تلفن 42067420 تماس بگیرند.


در عین حال با هدف رعایت ملاحظات امنیتی، کاربران فعلی اپلیکیشن مباشر باید نسبت به حذف نسخه نصب شده درگوشی خود اقدام و سپس نسخه جدید اندرویدی ‌/ IOS مباشر (با امکانات چک های صیادی) را از سایت بانک و یا بازارچه های برنامه های موبایلی معتبر دریافت و بارگذاری کنند. این امر صرفاً یک بار بوده و در بروزرسانی های آتی، نیازی به حذف و بارگذاری مجدد اپلیکیشن نخواهد بود.


این گزارش حاکی است، در صورت عدم نصب نسخه جدید، امکان استفاده از سرویس های مزبور برای کاربران فعلی مباشر (حتی پس از تخصیص سرویس ازسوی کاربر ارشد مشتری) میسر نخواهد بود.


در همین حال، تخصیص تمامی سرویس های چک های صیادی به یک کاربر یا تخصیص هر یک از سرویس های یاد شده به صورت جداگانه برای هریک ازکابران مباشر، امکان پذیر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز