تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۴۴۵۰۹۳
تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در راستای مسئولیت اجتماعی خود 100 هزار بسته معیشتی ویژه مناطق کم‌برخوردار سراسر کشور تهیه و توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)؛ در آستانه عید نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج)، آیین اهدای 100 هزار بسته‌‌ معیشتی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، روز دوشنبه(15 اسفندماه) در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این باره اظهار داشت: قرارگاه خاتم در کنار فعالیت‌های عمرانی و سازندگی که در سراسر کشور انجام می‌دهد، فعالیت‌های مناسبی نیز در حوزه رفع نیازمندی‌های اقشار کم‌برخوردار کشور دارد و به مسئولیت اجتماعی خود در قبال محرومیت‌زدایی پایبند است.

سردار اسداله حاجی زمانی بیان کرد:‌ قرارگاه خاتم در شعاع 70 کیلومتری پروژه‌های عمرانی خود در سراسر کشور، پس از شناسایی مشکلات روستاهای کمتربرخوردار، اقدام به رفع مشکلات آنها می‌نماید که این امر باعث ایجاد بارقه امید در بین مردم مناطق محروم می‌شود.

وی افزود: حوزه‌هایی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای عرصه خیرخواهانه خود در مناطق مختلف تعریف کرده است شامل حوزه پروژه‌های عمرانی کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه، اقدامات حمایتی، مشارکت در احداث مسکن معلولین و محرومین، تجهیز کارگاه‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی، اقدامات در حوادث غیرمترقبه و احیای اراضی کشاورزی می‌باشد. 

سردار حاجی زمانی گفت: در همین راستا به مناسبت نزدیک شدن به سال نو و همچنین ماه مبارک رمضان، 100 هزار بسته معیشتی از اقلام مرغوب و معتبر، توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ویژه افراد نیازمند سراسر کشور تهیه شده است‌ که از طریق سپاه‌های استانی، در بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز