تمامی دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای قوانین فرزند‌آوری هستند

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۹۶۳۱
تمامی دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای قوانین فرزند‌آوری هستند
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای قوانین و دستورالعمل های فرزند‌آوری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، محمد سبحان حسنی  در سومین نشست ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی مکلف به قوانین و دستورالعمل های فرزند آوری هستند، گفت:  موضوع افزایش جمعیت و بحث فرزند آوری از مهم ترین دغدغه های حاکمیت است.

وی نقش گروه های مردمی را در حمایت از جوانی جمعیت  بسیار موثر عنوان کرد و گفت: نقش گروه های مردمی در افزایش جمعیت و فرزند آوری بسیار موثر است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاه های اجرایی براساس تکالیف خود بحث حمایت خانواده و جمعیت را در دستور کار قرار دهند و به  موضوع فرزندآوری توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر اجرایی شدن تکالیف دستگاه های اجرایی در خصوص فرزندآوری، گفت:  مشکلات و موانع فرزندآوری و افزایش جمعیت باید احصا و برطرف شود.  

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: گزارش گیری از نتیجه اقدامات تمامی دستگاه های عضو ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی بصورت مستمر و دوره ای در دستور کار است  و عملکرد و اقدامات دستگاه های اجرایی از اقدامات آنان در خصوص توجه به خانواده و فرزندآوری ارزیابی می شود.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: سیاست های و مشوق های  فرزندآوری برای افزایش رشد جمعیت بسیار اثر گذار است و هر قدر این مشوق ها بطور کامل اجرایی شود شاهد رشد جمعیت خواهیم بود.

حسنی با تاکید بر این نکته که تعلل دستگاه های اجرایی در مرخصی زایمان و سایر مشوق های فرزندآوری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، بیان داشت: نگاه دولت افزایش نرخ رشد جمعیت است که در این راستا مجلس شورای اسلامی اهتمام داشته  و دولت نیز قوانین فرزند آوری را ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ رشد جمعیت آسیب هایی را برای کشور به دنبال خواهد داشت، افزود: دولت مجری اصلی سیاست ها و قوانین فرزندآوری است و دستگاه ها در این خصوص به تکالیف خود باید عمل کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز