کاهش ۶۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در ایلام در مقایسه با سال گذشته

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۳۶۴
کاهش ۶۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در ایلام در مقایسه با سال گذشته
معاون عمرانی استاندارایلام گفت‌:تصادفات‌منجر به فوتی در ایلام در مقایسه با سال گذشته ۶۳ درصد کاهش یافته است

به گزارش‌خبرگزاری‌برناازایلام  سعید هژبری معاون امور عمرانی استانداری ایلام روز جمعه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان و شهرستان چرداول از کاهش ۶۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان ایلام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این آمار بیانگر اثربخش بودن اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده است و این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی در ادامه افزود: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

هژبری تاکید کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک استان و شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در مسیرهای مواصلاتی استان دارد.

معاون استاندار  ایلام بیان داشت: فرمانداران و مسئولان ذیربط باید گام به گام برای کاهش تلفات نسبت به سال گذشته عمل نمایند، ایلام جزو استان‌های برتر از لحاظ گردشگری و توریستی است و اگر نگاه مثبتی در این زمینه داشته باشیم می‌توان شاهد رونق گردشگری و اشتغالزایی در استان باشیم.

وی خواستار شد دستگاه‌های ذی‌ربط ضمن رفع مشکلات و نیازمندیها، تدابیر لازم  را در زمینه استقبال مناسب و خدمات سفر به گردشگران در استان فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان موظفند که همه امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گیرند تا شاهد کاهش حداکثری حوادث و تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن در تعطیلات نوروزی باشیم.

هژبری اضافه کرد: قطعا برای هموطنانی که در ایام نوروز به این استان سفر می‌کنند بسیار مهم است که یک سفر خوب و توأم با آرامش، امنیت و آسایش را تجربه کنند که باید شرایط تحقق این خواسته مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز